Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på i-Creative.dk

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Modsat Mikael ser jeg ingen grund til at have cvr nr. på en side som din!.

Tværtimod det vil give et indtryk af at man skal købe noget.

du har misforstået hvad jeg skriver det med cvr nummer det fordi man ved den  hvem er bag siden både forfatter bag artikler med mere på siden , at man ved hvad laver de giver siden en større seriøsitet , da det er hans arbejde hvad han skriver ved man det er mere seriøse artikler ellers kunne jeg lige så godt også skrive nogle artikler om emmet men da det ikke er mit arbejde er det hele måske ikke helt korrekt og der findes simpelthen så mange amatør artikler på internet og der vil et cvr nummer i hvert fald give den viden at den bag siden er en der arbejder med det dagligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være nemmere hvis billederne linkede til de sider, de er fra. Derudover vil jeg mene at dette "Du skal v�re logged ind for at oprette en kommentar." burde rettes til "Du skal være logget ind for at oprette en kommentar."

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmm, det er jo ikke mig der er skal holde sitet i live, det er brugerne - det er folk derude, designer, webudviklere, kreative folk, som kan uploade deres arbejde, få feedback på det de har lavet, eller har fået lavet - samt så får de et link til deres site mm... Så det er ikke mit arbejde som bliver vist, det er brugerne. 

Mht til at man kan se hvem der ejer sitet, så kan man slå det op ved DK-hostmaster for den sags skyld ? :) 

Men igen, det er ikke et site, som udtrykker mit daglige arbejde, tværtimod, det er de brugere som kommer ind på sitet, som uploader deres projekter, samt skal det også fungere som et inspirations ressource til kreative folk derude...

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

den er noteret :) Tak for feedback - Den kigger jeg på :)

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicky Christensen:

Hmm, det er jo ikke mig der er skal holde sitet i live, det er brugerne - det er folk derude, designer, webudviklere, kreative folk, som kan uploade deres arbejde, få feedback på det de har lavet, eller har fået lavet - samt så får de et link til deres site mm... Så det er ikke mit arbejde som bliver vist, det er brugerne. 

Mht til at man kan se hvem der ejer sitet, så kan man slå det op ved DK-hostmaster for den sags skyld ? :) 

Men igen, det er ikke et site, som udtrykker mit daglige arbejde, tværtimod, det er de brugere som kommer ind på sitet, som uploader deres projekter, samt skal det også fungere som et inspirations ressource til kreative folk derude...

ok jeg har forstået det er ikke dig der har lavet siden derfor skriver du ikke kontakt info på siden man kan også slå min side op på DK-hostmaster  og se hvem der ejer siden og lige som dig har jeg heller ikke lavet siden , men jeg skriver da mit cvr nummer på siden men det er fordi , jeg vil fremtone seriøse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
men jeg skriver da mit cvr nummer på siden men det er fordi , jeg vil fremtone seriøse

Jeg tror ikke at et CVR nummer vil gøre noget godt for hans side - tværtimod. Folk vil måske få en følelse af at de skal betale for noget, og så vil de med det samme forlade hans side.

Derudover så tror jeg også folk er ligeglad med den slags, når folk ser hvad siden handler om. Hvis det var mig, havde jeg ikke sat et CVR nummer på ;o).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:

Mikael christiansen:
men jeg skriver da mit cvr nummer på siden men det er fordi , jeg vil fremtone seriøse

Jeg tror ikke at et CVR nummer vil gøre noget godt for hans side - tværtimod. Folk vil måske få en følelse af at de skal betale for noget, og så vil de med det samme forlade hans side.

Derudover så tror jeg også folk er ligeglad med den slags, når folk ser hvad siden handler om. Hvis det var mig, havde jeg ikke sat et CVR nummer på ;o).

jeg ville tage siden mere seriøse vis man ved den som ejer en website af den type er en der ved hvad han laver det er jo omkring folk oplader sider og viden omkring det emme , jeg kan ikke læse på siden der står noget om det koster kroner , jeg får ikke den følelse når jeg læser på siden

jeg vil klart gå ud fra siden ikke er seriøse når man ikke står frem med hvem man er og har forstand på dette her , der ville et cvr nummer hjælpe på troværdigheden da man nu kan læse på siden du arbejder med det som dit arbejde og derved får man en webmaster der står bag siden der har viden om det og det gratis på siden , det giver en vis sikkerhed for en , hvad læser på siden og ser af projekter på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Netseo Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes der mangler en kort beskrivelse omkring jeres retningslinjerne, hvor meget må man lave reklame i beskrivelsen og garantere i at det ikke bliver brugt kommerciel.

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Nicky!

Jeg tog lige et kig på dit site - Umiddelbart ved første øjekast ser det lækkert og overskueligt ud!
Som nogle er inde på, ville en intro-tekst være lækker!

Lav en "Velkomstside" som lige siger "HEY! Få inspiration til diverse ting her eller post dit eget projekt" - Altså noget i den stil,
så folk ved at de er landet på sådan et site og ikke bare en eller anden tilfældig blog der bare poster kreative designs.

Et CVR nummer på dit site ser jeg heller ingen grund til? Hm..

En ting der "irriterende" mig lidt (Det kan godt være at det bare er mig), men når man er ude på forsiden og klikker på de thumbnails af de forskellige projekter, popper der blot et større billede op - Jeg tænkte: Var det dét? Er der ikke mere?
Nu har jeg en hel del erfaring med hjemmesider, så jeg vidste godt at man blot kunne klikke på navnet, men umiddelbart ville jeg måske gøre således at når man klikker på billedet, så bliver man sendt ind til selve projektet. Dér kan man så se større billeder og få mere info!

Alt i alt - Fedt site, gi' den gas!
Så skal den nok blive velbesøgt.

Med venlig hilsen
Ken Lynggaard

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mangler lige det sidste...

Under hvert billede er der en lille tekst - et sted jeg ville forvente lidt faktuelle ting som Designer/Kreativ, link til denne website. Link til online version af det kreerede, rating?, views? og ja, en beskrivelse af hvad man kigger på. Lige nu får man xx karakterer og slut. Jeg kan ihvertfald ikke finde resten af teksten.

Vil du have dygtige folk til at poste deres arbejde skal sitet også stå skarpt. Se fx disse helt basale "fejl"

Der er (bare i første 200x200 pixels):

• nogle ting der ikke flugter som de burde

• nogle pixelfejl i det liggende "i"

• nogle hjørner der måske burde have samme runding/eller mangel på samme)

----

ÆØÅ Issius på mac (FF)

En "right" box uden indhold der flyder rundt i bunden på "tilføj"-siden

Minus-ikonet virker ikke på søgeboksen. Ikonet er i min bog egentlig overflødigt.

Logoet er liiiiiiidt fladt - kunne man ikke give det lidt ekstra kærlighed da det jo næsten er det eneste der skal bære lidt site-identitet.

Tag et kig på dribbble - de gør det rigtig godt.

Det var lige lidt her fra mandag morgen.... god dag

:) Kim

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)