Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - hvad tænker I i forhold til mine besøgstal?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg driver en side, der efterhånden har stabiliseret sig med fine besøgstal. Der er tale om en spilside med tilhørende meget aktivt forum, og over den sidste måned, har tallene set således ud:

Jeg overvejer nu at annoncere på siden med 1-2 annoncer på samme tid. Da jeg er ny i forhold til brugen af affiliate-programmer, er jeg interesseret i at få jeres besyv med. Hvordan vurderer I ovenstående tal i forhold til en side, der kører næsten omkostningsfrit? Er der noget bestemt jeg bør gå efter på affiliatemarkedet? Jeg er nok mest i tvivl om, om jeg bør gå efter pay-per-click-modellen, pay-per-view-modellen eller click per salg-modellen. Jeg aner ganske enkelt ikke, hvad der kan svare sig.

På forhånd tak og spørg endelig efter yderligere oplysninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvilket form for spil det er du har en side om - computerspil, brætspil eller hasard?

Hvis det er er spil site med hasard, så skal du tilmelde dig direkte hos udbyderen og vælge rev share - Så kommer du til at tjene mest set over tid.

Computerspil - Så er der mange muligheder - Kig hos TradeDoubler til at starte med

Brætspil - Her syntes jeg ikke at jeg har set noget, så her skal du nok kigge på Adsense

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Med de besøgende du har er der helt klart et fint grundlag for at tjene lidt på siden, men ligesom Nillerrune nævner kunne det være rart med en nærmere beskrivelse (eller en URL) af siden, det ville også give dig det bedste svar, selvom det altid er et svært spørgsmål at svare på.

Det allerbedste råd jeg kan give dig, er at prøve dig frem, uanset hvad vil det altid give dig det bedste afkast, hvis du tester dig frem til den optimale opsætning.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart tænker jeg adsense/pay per click, da du har en forbandet masse gengangere... Hvis de ser reklamen 10 gange, hvad er chancen så for, at de køber 9. eller 10. gang?

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Pay-per-lead vil nok også være meget fornuftigt. Jeg har selv en affiliate side (som bestemt ikke kører godt), men der har jeg nogen reklamer på med spil. Fx gratis Diablo 3 og Mass Effect 3. Den tilladte traffik for payout er i mit tilfælde kun fra USA og Canada (jeg satser ikke på Danmark). Men hver lead (deres email), giver 2$, hvilket kan blive en hel del. Så jeg tror at (hvis du kan finde det), en pay-per-lead reklame med spil, vil kunne give en rimelig heftig indtægt. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg forstår dig ret, så vil jeg gå efter klik per salg modellen, så du kun betaler per salg her i starten. Så kan du lige mærke det hele an og så ellers lave en kampagne på 14 dage senere hvor du kører noget per klik i stedet for. Det vil jeg nok gøre...

Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene. Jeg vil prøve mig frem med lidt af hvert. Det lyder til, at man bare skal springe ud i det :) Jeg vender tilbage, når jeg har ladet det køre lidt tid.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan med fordel splitteste dine annoncer - så finder du de bedste meget hurtigere!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

talene ser okay ud mange har dog cirka det samme om dagen næsten, men talene er dog gode på din side

husk det er svært svare på om talene kan give gode penge da jeg ikke ved hvor motiveret købelyst dine bruger af siden er , så ud finde relevante annoncer så skal der nok tjenes lidt kroner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)