Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pick and pack - pris pr. pakke!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ronni Plindstrup:
Når jeg ser en "fellow" Amino, som dig, hvor jeg frygter at du måske griber noget forkert an, så vil jeg da ikke bare ignorere det.

Det er altsammen meget nobelt, men det er ikke at "hjælpe" at blive ved og ved med at argumentere for ting debatten ikke handler om. 

Desuden er det respektløst at benytte en åben debat til at svare på en privat besked

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Christina Handt:

Ronni Plindstrup:
Når jeg ser en "fellow" Amino, som dig, hvor jeg frygter at du måske griber noget forkert an, så vil jeg da ikke bare ignorere det.

Det er altsammen meget nobelt, men det er ikke at "hjælpe" at blive ved og ved med at argumentere for ting debatten ikke handler om. 

Desuden er det respektløst at benytte en åben debat til at svare på en privat besked. 

Debatten handlede netop om fastpris pr pakke på pluk og pak, uden variabler.

Og jeg så at det potentielt kan koste dig rigtig mange penge. Og derfor ville jeg gerne forklare - og derefter uddybe - hvorfor det kan blive en meget dyr løsning.

Det er ikke respektløst at jeg svarer åbent på din PM - Derimod er det respektløst at skrive som du gjorde, når jeg jo blot forsøger at hjælpe.

Og som sagt før - hvis du ikke kan bruge hjælpen til noget, så overse det - Og glæd dig over at din debat, og de svar din debat har fået, måske kan hjælpe andre.

I sidste ende er det jo præcis det Amino handler om.

Slut herfra - Det skal ikke udvikle sig yderligere. Men håber at du forstår at jeg blot ville hjælpe - Ikke kun dig, men også alle andre. Og håber at du fremover vil give plads til input (også den uopfordrede) i dine debatter.
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)