Hejsa.
Vi skal til at udvide vores webshop til flere europæiske lande, og kan ikke finde ud af det med priser.
Vi benytter lige pt. Postdanmark, til levering af pakker til danske kunder. Vi sender simpelthen pakker ved at gå ned til den lokale posthus, og udfylde en pakkelabel. Som skrevet foroven, så skal vi sende til flere europæiske lande, og kan bare ikke finde ud af det med priserne. Når vi ser på priser som Postdanmark eller GLS tilbyder, så kan vi ikke rigtig finde fornuften i at sende en pakke til f.eks belgien for 210 kr.
Dog, så har vi lagt mærke til at andre webshops sender pakker for eks. 58kr eller 60kr med gls eller postdanmark til europæiske lande. Hvordan kan de få så lave priser hos Postdanmark eller GLS?
Nogen der kan hjælpe...
Jeg for at være sikker, har i en erhversaftale med Post Danmark?
Det er højest sandsynligt derfor at andre webshop's sender billige pakker til udlandet, de har en erhversaftale med Post Danmark, eller GLS. Og kan dermed sende billigere pakker. :-)
Jeg har også lige flyttet dit indlæg fra '' Alt andet, om at starte virksomhed '' Til '' Fragt, og logistik '' Det det er en mere relevant kategori :-)
Hvis du skal pakker til kunder udenfor Danmark, så er du meget velkommen til at kontakte mig. Jeg repræsenterer Asendia Danmark, der er et joint venture mellem det franske og det schweisiske postvæsen. Asendia Danmark har løsninger på international pakkedistribution der passer ethvert behov og pengepung. Hvis det stadig er aktuelt, så er du meget velkommen til at kontakte mig på telefon 26224055.