Jeg vil lave et forum hvor tilmeldte kan debattere forskellige ting.
Det må gerne være nemt at lave et lækkert design på det. Jeg har forsøgt lidt med Joomla men syntes det er ret indviklet at komme videre fra standard opsætningen til noget der ser godt ud.
Nogen der har forslag til en løsning der er til at gå til, og hvor det ikke er så indvilket at lave et lækkert design.
Vil helt klart også anbefale phpbb, dog er designet ikke så lækkert når man bruger phpbb. Men du kunne måske springe over til Wordpress platformen, der findes den utallige lækre forum plugins. :-)
Vil helt klart også anbefale phpbb, dog er designet ikke så lækkert når man bruger phpbb. Men du kunne måske springe over til Wordpress platformen, der findes den utallige lækre forum plugins. :-)
Best regards / Bedste hilsner
Frederik - Stokholm Jewelry
ja men wordpress er jo rimeligt stort og kompliceret syntes jeg, eller er det nemt at få et fedt design på det ?
Du kunne også bruge https://www.vbulletin.com/ - det er skrevet specielt til fora og det bruges mange steder.
Det er ikke gratis men det er helt sikkert prisen værd. Det starter på $195 som er lige knap 1000 DKK så vidt jeg ved.. så det er ikke noget der slår bunden ud af et budget.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
phpBB køre stabilt, men er så udateret og kedeligt mht. de sociale medier (FB connect osv.), så hvis det var mig, havde jeg kørt med vbulletin eller fået specielt lavet noget til WordPress eller Joomla.