Hej. Jeg har startet et reklame buraeu og søger programmør som kan programmer hjemmesider, web-shops mm. :) Det behøves ikke at være ansættelse, men måske bare freelancer. :) |
Søger ung programmør
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
". |
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hejsa |
Det ville måske heller ikke være dumt at skrive lidt om hvad prisniveau du bevæger dig på. Der er jo en verden til forskel (både i henhold til kvalitet og pris) fra de billigste til de dyreste for hvilke et sådan samarbejde kunne være interessant. Mvh Peder |
Hej. Ja det kunne godt være jeg lige skulle skrive hvor henne i landet det skulle være. I midtjylland/Østjylland. Jeg kommer selv fra Horsens. :) Ang. betalingen regner jeg med betaling pr. project. Eller time lån er også fin, hvis det var :D Min egen hjemmeside er ikke op at køre i nu, :) |
Hej Nicolai Jeg har været programmør i snart 10 år og programmerer i .NET. Jeg har selv et hostingfirma så jeg kan prøve alt hvad der er at prøve. Jeg er altid interesseret i nye samarbejdspartnere. Jeg bor i sverige, men med nettet er afstandende reduceret til 40 cm ;) Min hjemmeside er: www.netopcom.dk bliver rettet snart samt jeg har nogle flere på vej. mvh Niels Henriksen tlf: 25901234 Netopcom |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Niels Henriksen Okay det lyder super godt. Kan du måske sende mig nogle priser på en normal hjemmeside og en web-shop, ved godt det er lidt svært bare at skyde en pris afsted, men sådan ca.? :) Du kan sende priserne på nicolai@mn-magic.dk |
Mit navn er Peter Skouhus jeg er bosat i Filippinerne hvor jeg driver en software virksomhed. Vi laver en hel del udskæring af Photoshop filer såvel som opsætning af CMS systemer og arbejder sammen med grafiske firmaer. Vi laver tingene som regel W3C compliant og html, XML, XHTML, CSS, W3C er second nature for os. Du kan på vores hjemme side www.1902software.com læse mere om virksomheden samt se en stribe af Danske referencer i den Danske sektion. Du kan også donwloade en PDF brochure. Såfremt at dette måtte have din interesse så skriv tilbage eller ring til mig på nedenstående nummer. Med venlig hilsen, Peter Skouhus 1902 Software Development Corporation Unit 1906 Atlanta Centre 31, Annapolis Street Greenhills San Juan Metro Manila Philippines Phone +63-2-726-6190 Fax +63-2-726-6189 Skype skouhus Mobile +63-920-472-2026 SkypeIN Danmark 36987190 www.1902software.com |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)