Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommertilbud: Ekstremt billige tekster, med lynlevering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har før lavet et par tilbud her på Amino, angående artikelsalg. Det er gået fint, men leveringstiden blev meget lang. Jeg har nu fundet gnisten igen, og jeg er klar til at arbejde på fuld tryk. Jeg har også sommerferie, og det giver mig al den tid jeg overhovedet skal bruge.

Derfor kommer jeg nu med et formidabelt tilbud, til jer aminoer:

• 150 ord - 22 kroner
  • 300 ord - 40 kroner
  • 500 ord - 65 kroner
Man skal købe for mindst 100 kroner, og køber man for over 200 kroner skal pengene betales i forvejen (enten via. bankoverførsel eller paypal). Når jeg har modtaget pengene vil der gå max 48 timer inden du har dine artikler (i de fleste tilfælde vil der gå under 10 timer).

Referencer er ikke noget jeg har brugt tid på før i tiden, så derfor vil jeg også være meget glad hvis jeg må bruge teksterne til referencer (du får link til din hjemmeside) - bemærk, at det ikke er noget krav.
Så derfor kan du ikke se nogle referencer, men du kan dog se hvordan jeg skriver her på Amino. Mit 'skrive-niveau' er ikke perfekt. Jeg laver meget sjældent en stavefejl, men dog kan der godt komme en kommafejl eller to (ikke noget man lægger mærke til).
Så du skal forvente en enkel artikel, som er nem at læse for alle.
Tilbuddet gælder til og med den 19. Juli, 2012.
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:03

Jeg tror det bliver slettet når du ikke er plus.. :S

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ooooups, jeg må da lige købe plus med det samme. Havde ikke set det var udløbet. En anden gang må jeg da lige sætte det på ''auto-forlængelse''.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:08

Casper Jensen:

Ooooups, jeg må da lige købe plus med det samme. Havde ikke set det var udløbet. En anden gang må jeg da lige sætte det på ''auto-forlængelse''.

Mit udløb også idag ... :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)