Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate program med kosmetolog og spa ophold

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har oprettet en massage og wellness portal- http://brugforwellness.dk/ 

Jeg søger i den forbindelse nogen Affiliate programmer, med spa og wellness ophold, men jeg har intet kunne finde. 

Jeg har søgt følgende netværk igennem: 

EuroAds

Partner ads

Tradedoubler

Er der en eller flere der kan hjælpe med at finde nogen affiliate programmer, der kunne være interessante for min side?

Jeg afventer pt godkendelse fra google adsense, til at må køre deres reklamer på siden. 

Hav en god dag!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:12

Hvis du tænker på større aktører, så har de deres eget affilliate program - radison, scandic osv.

Du kunne også overveje affilliate for diverse dealsites (wellness til halv pris!) eller smartbox

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Havde en god wellness side, som lave fine penge, indtil der kom en pingvin og voldtog den. 

Som en har nævnt, så kører dealsites godt på sådanne et site. Altså f.eks. i toppen af en artikel: "Tilmeld dig til Link, Link og Link", her kan du finde wellness ophold til halv pris. Euroads og Adservice har alt nogle deal sites.

FDM Travel via tradedoubler konvertede også rigtig fint: http://www.fdm-travel.dk/wellness/ 

Og sidst, men ikke mindst: http://www.oplevelsesgaver.dk/forkaelelse.html via Euroads var også rigtig fin. 

Og Adsense giver nogle gode klikpriser på wellness relaterede søgeord.

De 4 ting burde give fin indtjening, hvis du kan skaffe de besøgende :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:18

Lige lidt stats - får nok aldrig en wellness ophold side igen, så kan lige så godt vise dig hvad virker :-)

FDM Travel - Indtjening 1,67 kr pr. klik - Konverteringsprocent 0,85 % (Tradedoubler)

DTF Travel - Indtjening 0,10 kr pr. klik (!!) - Konvertingsprocent 0,21 % (!!) (Tradedoubler)

Megarabat.dk - Indtjening 1,46 kr pr. klik - Konvertingsprocent 24,5 % (Euroads)

Oplevelsesgaver - Indtjening 1,29 kr pr. klik - Konvertingsprocent 3,4 % (Euroads)

Bownty.com - Indtjening 2,17 kr pr. klik - Konvertingsprocent 25,2 % (Adservice)

GroupOn - Indtjening 3,2 kr pr. klik - Konveringsprocent 25,9 % (Adservice)

Giver dig lige et indblik i noget af det som har virket for mig, sådan da. Men resultaterne afhænger jo også af implementeringen, lad for gud skyld være med at bare smide et par banners på :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Du kan også finde Bellevue Box hos Webgains, så der da lidt at arbejde med

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Davidsens Skrevet kl. 17:29

Jeg kunne også forestille mig, at hvis du kontaktede nogle wellness centre kunne du få kommission for dine salg
De tilmelder sig mod at du får et beløb eller en procent sats for dine salg via dit site!

Hav en god dag! 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)