Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritifk af website ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej



Vi er ved at bygge en præsentationsside for hjemmesider målrettet mindre virksomheder og iværksættere. Hertil har vi købt os til nogle bannerkampagner og vi kan se, at der kommer besøgende. De mest fornuftige sider bliver også besøgt men der sker ikke den konvertering, som vi gerne vil have, selvom opbygningen er sket efter professionel anvisning. Vi har derfor brug for tilbagemeldinger der kan fortælle os, hvad vi kan gøre anderledes for at det også bliver atraktivt enten at oprette en demo-hjemmeside til sig selv eller at tage tlf. kontakt til os.



Indgang til hjemmesiden er: http://www.tjepweb.dk/hvilkentypeerdu.asp



Tak for jeres input.



Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså for mig, var det svært at se hvad formålet med hjemmesiden var.

Det syntes jeg helt sikkert skal gøres mere klart fra start af, gøres mere stort.

Måske står det også tydeligt, men da jeg som mulig kunde ikke fik den information med det samme, må det siges at være kritisk.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis målet er at dine besøgende skal ringe til dig, hvorfor spørger du dem så først om hvilken type de er når du alligevel ikke bruger svaret til noget?

 

Jeg tror dit problem er at du giver alt for meget information og for mange valgmuligheder, det gør at det tager for lang tid for den besøgende at finde de vigtige informationer.

 

Det kunden vil vide er:

1. Hvad koster det -Hvorfor er prisen på 3900 kr. ikke på forsiden, og hvorfor er der ikke en samlet liste over priser.

2. Referencer -Hvad får jeg for pengene her syntes jeg siden er OK

3. Kontakt -På kontakt siden skal det ikke virke som om at man kun skal ringe hvis man vil købe, man skal jo også ringe hvis man vil vide mere. Jeg tror en overskrift som "Kontakt os for bestilling af TjepWEB hjemmesider" skræmmer potentielle kunder der stadig er i tvivl væk.

 

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg takker og har rettet til en - forhåbentlig - bedre variant.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)