Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bevilling og åbningstider

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der lov der begrænser hvorlænge man må have åbent om aften/natten på en café/juicebar UDEN alkoholbevilling?

Hvis ja, hvad er det mest normale, og hvis man gerne vil åbne længere end XX tid er det så politiet elle kommunen man ansøger hos?

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:28
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:32
Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Davidsens Skrevet kl. 13:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja der er restriktioner på åbningstider. 
Men lukkeloven bliver vist liberaliseret her til efteråret så vi igen selv kan bestemme hvornår vi vil holde åbent. :)

Tilmeldt 18. Nov 11
Skrevet kl. 01:04

Tak for dit svar.

jamen gælder det ikke bare detail handel? eller gælder det også caféer hvor der ikke bliver solgt alkohol i

Tilmeldt 18. Nov 11
Skrevet kl. 01:11

gælder det også serveringsteder uden alkoholbevilling?

har lige fået besked af politiet som "stormede" min café kl 00:15 med hele 7 uniformerede betjente og bad mine gæster om at forsvinde og mine ansatte om at lukke kl 00.00 hverdag fremover at sådan skal det være fremover.

<skal lige nævne om at jeg driver en vandpibe café hvori jeg ikke sælger alkohol, men udelukkende sodavand,kaffe,juice og smoothies.

<må de godt det eller skulle de have kontaktet mig direkte før og givet mig muligheden for at bede mine ansatte om at lukke stedet "normalt" før de selv tog snakken med mine gæster??

jeg var ikke selv i butikken, men skulle de ikke have haft ringet til mig, eller i det mindste var mere diskret? jeg tror ikke at jeg ser de gæster igen efter iaften for hvad må de tænke om mig?

Har i hørt om lignedene eller hvad er jeres råd til hvis jeg vil have længere åbent end til midnat?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Davidsens Skrevet kl. 12:36

Tak for linket Karsten, det kunne jeg også godt bruge! :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)