Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger feedback på forside, layout, design, reklamer osv.

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 21:53

René Sejling:
1. Dit baggrundsbillede ser skidt ud på stor skærm (27" her) Tjek denne side: http://css-tricks.com/perfect-full-page-background-image/

Så er baggrunden ordnet :)

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 21:58

bulldesign.dk:

René Sejling:
1. Dit baggrundsbillede ser skidt ud på stor skærm (27" her) Tjek denne side: http://css-tricks.com/perfect-full-page-background-image/

Så er baggrunden ordnet :)

Perfekt, ser godt ud :)

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 10:03

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 01:28

TT Tekstforfatter:
Jamen, dog! Det var da dejligt. Skriv lige, hvis du også får svar fra Affiliate-afdelingen :-)

Jeg tror jeg giver op.. De svarer aldrig. Jeg vil prøve at spørge FDM-TRAVEL og evt. Travelmarket.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:23

bulldesign.dk:

TT Tekstforfatter:
Jamen, dog! Det var da dejligt. Skriv lige, hvis du også får svar fra Affiliate-afdelingen :-)

Jeg tror jeg giver op.. De svarer aldrig. Jeg vil prøve at spørge FDM-TRAVEL og evt. Travelmarket.

Æv. Håbede, at du havde mere held med at kontakte dem, end jeg havde. Fatter det virkelig ikke. Hvorfor tilbyder de muligheden for at blive Affiliate-partner, når de ikke gider at bruge en smule tid på at besvare spørgsmål herom?

Ved du, om der er andre sider, der har ligeså omfattende søgemaskiner / product feeds?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 11:34

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:41

Nu har du fået en del feedback omkring det visuelle, så nu vil jeg punke en kæphest og nævne, at du bør tjekke hele siden for stavefejl, sproglige fejl og grammatiske fejl.

Under "Tips" skriver du : "

Det kan godt være svært at vælge hvilket kamera du skal købe, for de fleste koster en del. Derfor er det vigtigt du vælger det rette, som du kan bruge. hvis nogle gange rejser til asien er det meget billigere, at købe et kamera end i Danmark. [...]" Sidste sætning giver simpelthen ikke mening. 
Under "Huskelisten til rejsen" skriver du: " De enkelte kategorier nedenfor kan foldes ud. Husk at markere de ting, du har husket."  Foldes ud skurer simpelthen i mine ører, men det kan godt være, at det blot er mig?
Få tjekket din kommatering.
Få strømlinet sproget. De apps du har stående på forsiden, de har både tysk og engelsk tekst? Bestem dig :)
Mvh. A-M - held og lykke med siden!
Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 11:44

Anne-Marie Lund Andersen:
Det kan godt være svært at vælge hvilket kamera du skal købe, for de fleste koster en del. Derfor er det vigtigt du vælger det rette, som du kan bruge. hvis nogle gange rejser til asien er det meget billigere, at købe et kamera end i Danmark. [...]" Sidste sætning giver simpelthen ikke mening. 

Den artikel var noget hurtigt jeg satte ind. Jeg er ikke gået igang med nyhederne endnu - skal først have hele siden på plads. Jeg har bare slettet alle standard nyhederne, da de er på engelsk.

Huskelisten er ikke min :)

De der apps skal jeg lige have oversat.

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:48

Ah ok. :) Glad for at du kunne bruge lidt af min kritik trods alt. :D

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)