Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første forsøg på affiliate

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes godt du kunne have flere tilbud på forsiden, samt under kategorierne.

Ildstarter rådgivning i digital mediekultur og webudvikling

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 20:52

Jeg synes sgu at den er rigtig fin.. Hvis det er dit første forsøg, tager jeg hatten af. Nem og overskuelig, sådan!

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Fra  www.billighukommelse.dk Skrevet kl. 21:16

Mikkel:
Jeg synes godt du kunne have flere tilbud på forsiden

På forsiden helt sikkert. Under kategorier ved jeg ikke helt... det kommer jo så til at være gengangere fra domæne/kategori/størrelse som jeg dog kun har ved SD kort nu, da jeg lige ville sikre mig det var nogenlunde sådan før jeg brugte 5 timer på det forkerte :)

Her mener jeg, hvis du holder musen over SD kort i venstre kolonne dukker der lige nu en størrelse op (4GB SD kort) - er det godt nok sådan som det opsat der?

Nikolaj Gilstrøm:
Jeg synes sgu at den er rigtig fin.. Hvis det er dit første forsøg, tager jeg hatten af. Nem og overskuelig, sådan!

1000 tak :) det er skam første forsøg, der er heller ikke rigtig nogen forventninger eller noget, det mere et "legeprojekt" end noget andet...

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Fra  www.billighukommelse.dk Skrevet kl. 12:25

Slet ingen der vil give et skud på om måden jeg har gjort ved "SD kort" hvis du holder musen over det i venstre side, er korrekt?

Pt. dukker der kun "4GB" op, meningen er selvfølgelig jeg vil lave alle størrelser, så snart jeg er sikker på det fungerer på den måde.

:)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)