Jeg synes godt du kunne have flere tilbud på forsiden, samt under kategorierne. |
Jeg synes sgu at den er rigtig fin.. Hvis det er dit første forsøg, tager jeg hatten af. Nem og overskuelig, sådan!
Jeg synes godt du kunne have flere tilbud på forsiden, samt under kategorierne. |
Ildstarter rådgivning i digital mediekultur og webudvikling
Jeg synes sgu at den er rigtig fin.. Hvis det er dit første forsøg, tager jeg hatten af. Nem og overskuelig, sådan! |
På forsiden helt sikkert. Under kategorier ved jeg ikke helt... det kommer jo så til at være gengangere fra domæne/kategori/størrelse som jeg dog kun har ved SD kort nu, da jeg lige ville sikre mig det var nogenlunde sådan før jeg brugte 5 timer på det forkerte :) Her mener jeg, hvis du holder musen over SD kort i venstre kolonne dukker der lige nu en størrelse op (4GB SD kort) - er det godt nok sådan som det opsat der?
1000 tak :) det er skam første forsøg, der er heller ikke rigtig nogen forventninger eller noget, det mere et "legeprojekt" end noget andet... |
Slet ingen der vil give et skud på om måden jeg har gjort ved "SD kort" hvis du holder musen over det i venstre side, er korrekt? Pt. dukker der kun "4GB" op, meningen er selvfølgelig jeg vil lave alle størrelser, så snart jeg er sikker på det fungerer på den måde. :) |