Rigtig fin side, taget i betragtning af at det er din første side.
Mht. Privacy Policy så kan du få genereret en her, og så blot smid den op på en side på dit website.
Jeg forstår ikke hvorfor du har valgt en træ-baggrund? Så vidt jeg ved har det ingen relation til hukommelseskorte. Hvis jeg var dig ville jeg have valgt en hvid baggrund, for at gøre siden mere 'ren/clean' og dermed bliver siden også meget mere ''frisk'' at se på.
Jeg synes også der mangler nogle beskrivelser af produkterne. Skriv med fordel en tekst på 200-400 ord pr. produkt - det vil også trække nogle besøgende fra Google.
Ellers et fint resultat, som du kan være stolt over! :-).
Ja, din primære udfordring i forhold til at få gode placeringer i Google er mangel på tekst. Der kunne med fordel være bedre produktbeskrivelser, samt en god guide til valg af hukommelseskort. Derudover er siden udmærket.
Nogen ide til hvordan jeg får produktbeskrivelse ind? -det er trods alt bare en .jpg jo :-/
Du kan lave en side som omhandler hvert enkelte produkt. Fx domæne.dk/produkt/Kingston-16-gb-microsd
Så kan du skrive lidt om produktet der, og lave en knap i bunden med enten "Køb" eller andet call-to-action. Så får du din tekst, plus endnu et link til produktet. Som du har det nu, er der billedet med info, køb, pris osv. Lige under det, kan du have en knap med link til produktbeskrivelsen. Jeg kan se at den butik som reklamerne sender en videre til, heller ikke har nogen beskrivelse. Det mangler virkelige.
Noget du kunne notere i de beskrivelser, er hvilke produkter de forskellige kort virker til. Går de til et kamera?, computer? andet? Jeg har oplevet at lede på Google før, for at finde et kort der passer til et kamera. Der tror jeg godt du kunne score lidt trafik med en oplysende beskrivelse :)
Men stadig beholde de 4 billeder på hver side? Ville det være dumt at putte flere på?
Ville det egentlig være en fordel at lave en for hvert produkt på de sider jeg har valgts' kampagne eller er det bedst at udvælge et par stykker som allerede gjort
Ville det egentlig være en fordel at lave en for hvert produkt på de sider jeg har valgts' kampagne eller er det bedst at udvælge et par stykker som allerede gjort
Hvis du hentyder til produktbeskrivelser, så tag en på samtlige produkter. Det kan godt blive en del skrivearbejde, men hvis du kan få de forskellige sider til at rangere højt på deres respektive long-tail keywords, kan du højst sandsynligt godt få et positivt boost i besøgende. De rigtige besøgende altså.
BilligIndsætX:
Men stadig beholde de 4 billeder på hver side? Ville det være dumt at putte flere på?
Nu ved jeg ikke om dit nuværende template gør det muligt, men personligt tror jeg en slider kunne være meget fin. Det er min mening som nok bliver skudt i sænk pga loadtider osv. Jeg har selv benyttet mig af sliders på alle shopbaseret hjemmesider jeg har haft. (Det er ganske vidst kun én, men det har altid været meget flot). Og så viser det folk mere end blot de 4 produkter, og dette kunne (måske) hooke dem op på et salg mere ;).
Jeg er simpelthen ikke nok inde i det til at rode med sliders... jeg måtte benytte et plugin til at skifte baggrunden da den simpelthen failede uanset hvordan jeg skrev koden desværre.
Er der nogen som vil kigge på fanen "SD kort" og se om det er sådan det gøres? Det lidt svært at skrive lange produktbeskrivelser da de det er lidt begrænset hvor forskellige produkterne egentlig er.
Men.. hvis man alligevel sidder og laver et på hver produkt, hvorfor er det så man ikke bare selv åbner en shop? haha :P
-og hvad så nu, jeg har jo en knap hvor der står "Se alle SD kort" som tager folk til kampagnens ejer - skal omdirigeres til min egen side nu, og så "ofret" videre derfra?
Slet ingen som lige vil lure fanen "SD kort" og se om det nok at gøre sådan? Vil gerne gøre det, men med den tid det kommer til at tage helst ikke hvis det forkert :P