Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for dine øjne et øjeblik - din mening om skriftstørrelsen i min webshop

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Galla:

Hej, jeg synes menupunkter-skrift er for lille.

Måske lidt friskere farver til en "MALERIET-side"? Big Smile

"Vi tilbyder" i højre side er noget, du skal fremhæve med fed skrift, synes jeg. Det er jo et trækplaster.

En kontaktformular vil være perfekt!

Held og lykke!

Hej "Galla" tak for din feedback.

jeg er vild med farver og da jeg skulle redesigne min shop gik jeg amok i farver, - men endte ud med det udseende den har nu, fordi jeg har rigtig mange produktsider med mange farver på, og det blev simpelthen for meget synes jeg.

dit råd med fed skrift i "vi tilbyder" tror jeg at jeg vil overveje - kommer nok an på om teksten kan være i boxen når der er fed.

En kontaktformular har jeg fravalgt - og det er kun fordi jeg selv synes det er en lidt upersonlig måde at kontakte sælger på - selv vil jeg meget helre sende en almindelig mail, for så har jeg en afsendt mail i min udboks. - men det er nok smag og behag - er dog nysgerrig for at vide om der er lavet tests som viser det modsatte, for så skal jeg da have lavet en kontaktformular i shoppen.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tog mig lige en håndfuld forsøg at besvare jeres indlæg på den måde jeg gerne ville - altså med at citere. forklaringen er at jeg er ny her i debatten.

Med de svar jeg har fået her og i andre forums, tyder meget på at jeg enten skal ændre skrifttypen eller lave den nuværende større.

Jeg tror det vil give mig pladsproblemer i sidepanelerne - og det kan måske løses ved at gøre hele siden bredere.

Er der nogen som ved hvor bred det max er tilrådeligt at gøre en side - jeg tænker her på at siden gerne skal vises ordentligt på gengse browsere og skærme??

Lisbeth Hmm

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)