vil du bruge et par minutter på at give mig feedback ?
jeg sidder iøjeblikket og arbejder med brugervenligheden i min webshopwww.maktub.dk og er i tvivl om skriftstørrelsen generelt er for lille eller om jeg blot skal vælge en anden skrifttype. (jeg har på bla. forsiden og siden om Maktub forsøgt mig med en anden og større skrifttype.)
tvivlen opstår fordi flere siger at de fint kan læse den "lille" skrift - men jeg tror selv at den er for lille - hvad synes du ?
Falder du over andre ting på siden modtages din mening med kyshånd
Først vil jeg sige, at jeg ikke syntes skriften er for lille.
Dertil foreslår jeg dig, at du fjerner tekst på forsiden og fortælle hvad i tilbyder med nogle flotte indbydende bannere. Vores webshop minder lidt om hinanden, du kunne måske kigge forbi min og se om det var noget.
Ellers synes jeg brugervenligheden er ganske udemærket. Det er måske lidt forvirret, at under bestilling, står der "påkrævet" under alle tingene, det kunne man måske sætte med lidt gennemsigtig tekst, på modsatte side af boksen.
Jeg synes skriften er for lille - ikke på forsiden, men på 'handelsvilkår'. Måske har det noget at gøre med min ikke særlig skarpe skærm, OG at jeg ikke har ganske unge øjne ;-)
Hej Steffen - tak for din feedback. jeg er bange for at en skriftstørrelse på 12px vil give mig pladsmangel specielt i menuen. Men et skift at skrifttype kan måske give en bedre læsbarhed - lige nu har jeg kig på Trebuchet MS
side menuen på forsiden alt for småt den er 7,5 på siden
fodnoten svær at læse en lyser grøn farve på hvid baggrund gør den svær at læse
husk brug mest mulig mørke farver til en lys baggrund så den er læsevenlige
Hej Mikael - tak for din feedback - jeg ser hvad du mener med den grønne tekst i fodnoten - den skal ændres - det er vist et typisk eksempel på at design-smarthed har taget magten