Tilbud lige nu du kan også læse mere om os på vores hjemmeside: www.rf-design.info |
Er det visit kort eller hvad er det ? og 2 kr for hvor mange ?
Tilbud lige nu du kan også læse mere om os på vores hjemmeside: www.rf-design.info |
Er det visit kort eller hvad er det ? og 2 kr for hvor mange ? |
Hej Sune du kan sagtens bruge dem som visitkort det kan jo plastikkort vi trykker på og de 2 kr er pr styk |
wow det er godt nok dyrt |
hej sune det er bestemt ikke dyrt tværtimod vores konkurrenter tager helt op til 7 pr kort |
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med kort. Men vistaprint er meget billigere end jer når det handler om at få lavet visitkort. |
hej sune det har du ret i men de fremstiller det i pap vi fremstiller det på plastik |
Hej Rene, Lige lidt feedback på jeres hjemmeside, som du linker til. Hvorfor ikke have nogle eksempler på kort I allerede har lavet for andre kunder, så man kan se hvad det er I tilbyder. Derudover ville jeg nok køre alle tekster igennem en stavekontrol eller få en til at læse korrektur. Det virker ikke professionelt, når der er så mange stave og sprogfejl i teksterne. Til sidst vil jeg sige at prisen umiddelbart lyder skarp og det vil derfor være synd, hvis folk fravælger jer pga. hjemmesiden Rigtig god weekend! Michael |
nårh okay, så giver det mere mening :) Tror dog ikke lige det er plastik kort vi søger. |
hej Michael så kom der lige noget ind på vores site hvad vi har lavet under bestilling ;)
|