Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankortbetaling på Wordpress

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I nærmere fremtid skal jeg sælge en ebog gennem min Wordpress blog. Folk skal kunne betale med Dankort og det hele må gerne være let og se troværdigt ud.

Hvilke muligheder har jeg?

Hvor meget skal jeg investere?

Hvor lang tid tager det at få sat op?

Håber I kan hjælpe :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har lavet et simpelt modul til Wordpress som klarer alt betaling mv på min egen side, affiliateplug.in. Det benytter ePay og E-Conomic til at klare betaling og fakturaoprettelse, bogføring mm.
Det er dog kun muligt at bruge de 2 systemer, men til gengæld er det ultra simpelt :-)

Du kan bare sende mig en besked her på amino hvis det lyder interessant, så finder vi ud af noget.

Nåh jo - det er lavet til digitale produkter :-)

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers er der jo Quickpay Dankort module til WooCommerce, og mener bestemt jeg har set dankort moduler til WP E-commerce og Jigoshop.

Et andet plugin som er værd at nævne er Easy Digital Downloads, men jeg tror ikke nogen har lavet et Dankort modul til det, men det skulle være lige til.

http://easydigitaldownloads.com/

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Rasmussen:
Jeg har lavet et simpelt modul til Wordpress som klarer alt betaling mv på min egen side, affiliateplug.in. Det benytter ePay og E-Conomic til at klare betaling og fakturaoprettelse, bogføring mm.
Det er dog kun muligt at bruge de 2 systemer, men til gengæld er det ultra simpelt :-)

Det lyder spændende! Jeg har sendt dig en PM, Lars.

Kristian Primdal:
Et andet plugin som er værd at nævne er Easy Digital Downloads, men jeg tror ikke nogen har lavet et Dankort modul til det, men det skulle være lige til.

Easy Digital Downloads ser dejligt enkelt, men som du selv nævner er der vidst ikke mulighed for Dankort.

Er der nogen der har erfaringer omkring betalingskort? Hvor mange ordrer koster det kun at modtage de internationale kort? De fleste har vel Visa/Dankort i dag, men det giver vel et knæk i tilliden, hvis ikke Dankort logoet er der, eller hvad er jeres erfaringer?

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Wp-ecommerce og epay modulet, så har du en shop der kan klare fysiske og digitale produkter.

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil fint kunne tage imod Visa/Dankort gennem vores indløsere, samtidig med at du tager imod de internationale kort. Fx. er Euroline gratis at komme i gang med (oprettelse og årsafgift = 0) og deres behandlingstid på ansøgninger er på kun 14 dage. Man kan læse mere om dem her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp (og bestille deres ansøgningsskema med det samme). 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres svar!

Alt er taget med i overvejelserne :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes helt klart at du skal tage et kig på WP-Ecommerce, også få en aftale med Epay og få en indløsningsaftale hos Euroline, eller NetS! :-)

- Held og lykke med projektet! 

Best regards / Bedste hilsner 

Frederik - Stokholm Jewelry 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)