Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik/ris/ros af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej

 

Vi vil da gerne have lidt feedback på vores webshop


Vi glæder os til at høre fra jer.

 

Mvh

Frank

Børnebørsen.dk

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej...

Først og fremmest er det en flot shop du har lavet.

Farvevalg, - jeg synes den brune farver er rigtig god til en børneshop, fordi den virker varm og rolig.

Dog er jeg ikke glad for dit banner, - dit logo er af alt alt for dårlig kvalitet, og det er en fin ide det med at have baggrunden på banneret, ligesom på din body_bg, dog synes jeg at det bliver forvirrende når de ikke passer sammen i mønsteret. Du kunne evt. vælge at have en hvis baggrund istedet.


Du kan også læse her hvordan man kan lave ting gennemsigtige, så kan du droppe baggrunden i banneret, sætte opacity på, og så bruger den den samme baggrund som din body_bg,,,ved ikke helt om det er til at forstå...hehe, men du kan hvert fald læse meget om det på nettet..


 En ting mere om banneret..,- det er fint at du har kreditkort logoer inde på siden, men jeg synes de står noget sammenklemt, du kunne evt, smide dem ned under din "footer" der hvor der står kontakt oplysninger.

 

Menuen:

Jeg kunne godt tænke mig at der var forskel på hvordan nogle af kategorierne ser ud, da der er mange forskellige, og de alle ligner hinanden, bliver det meget rodet for mig, "brugervenlighed", prøv evt. at lave "underline" på drenge og pigetøj, måske endda en anden farve, dog skal du huske at holde farvene varme og rolige, så de passer til resten af shoppen.

 

Det var vist nok for nu..:) Good Luck...

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ret forvirrende med din baggrund, jeg kan ikke holde fokus på indholdet :) - Prøv med et simplere mønster eller bare en helt almindelig farve evt.

Derudover, kan det være en idé at bruge lidt mere padding rundt omkring (overskrifterne i dine bokse er meget komprimerede, giv mere plads omkring dem - udvid det brune område omkring dem) - hvis du forstår? :)

Indholdet synes jeg ret godt om, det er meget godt sat op.

www.nfdesign.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
baggrunden fik mig til at opgive.....

jeg tror jeg var ved at få et epileptisk anfald...............

det skulle i givet fald så være første gang, og er vel ikke det ry børnebørsen vil have

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)