Carl, lad nu være med at skifte over til den negative tone. Sådan nogle tal kan næppe dokumenteres, men det er for at vise, hvad man mener.
Hvis der skal diskuteres flueknepperi så gør det et andet sted, og lad trådstarter få kommentarer på det han ønsker.
I stedet kunne du på fair vis prøve at modargumentere påstanden, i stedet for at sige den bare er forkert.
Jeg tror ikke du skal regne med at finde nogen der er dum nok til at udvikle for andele.
Nej det ses tydeligt på virksomheder som Microsoft, Apple, Facebook osv...der er ingen der gør noget gratis i starten for at få medejerskab.
Du er og bliver en klaphat der ikke tænker 1½ tanke før du poster ligegyldige indlæg.
Der er massere aff velhavere der bruger penge på at sætte ting i værk som andre har ideen til, og de får så koordineret udviklingen i lande hvor tingene koster brøkdele af omkostningerne i DK.
Hvis nogle fortalte mig om en idé, som jeg troede 100% på, og jeg kunne se, at personerne var meget seriøse, ville jeg da med glæde udvikle det for en andel.
Ikke for at være alt for snerpet, men hvis du lavede lidt mere sammenhængende sætninger, huskede stort bogstav efter punktum (og satte flere punktummer i det hele taget), undgik at lave linjespring mellem hver linje osv. - Så var chancerne for at blive taget 100% seriøst nok en smule større :)
Ved ikke, om det bare er mig, som er flueknepper, men synes niveauet er lige lavt nok i dette post (Ment konstruktivt.)
Vi kan ikke alle have en doktorgrad i at skrive på et forum så derfor vil det pynte meget på dit renomé at du holder dig til indholdet i indlægget istedet for at mene at niveauet er lidt lavt.
Det er en uskreven regel på et forum at man IKKE kritisere hinandens skrivemåde/manglende tegnsætning m.m. Hold dig til indholdet istedet for den måde det skrives på.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fordi, hvis der reelt er tale om en god idé, kan den være meget mere værd.
Hvordan kan man betale husleje med en god ide? Lad os sige at der skal bruges 6 måneder på at lave den. I de 6 måneder skal programmøren vel have et sted at bo, mad på bordet og noget internet - hvor får man penge fra til det? Låne dem i banken? Du ved lige så godt som os andre at banken passer meget godt på deres penge.
Men så kan programmøren jo bare pantsætte bilen/huset/konen - men hvor lang tid efter at ideen er gået i luften vil der gå før pengene kommer ind?
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
det er fint nok ideen er der mil i men det er helt okay fekster det selv og har en anden ideen til et par milliarder måske men tager det bare selv ikke meget hjælp og få her inde ihverfald
det er fint nok ideen er der mil i men det er helt okay fekster det selv og har en anden ideen til et par milliarder måske men tager det bare selv ikke meget hjælp og få her inde ihverfald
Synes ellers der har været masser af gode indlæg herinde.
Jeg ville også bare lige gentage det fra forrige side: En idé er ikke millioner værd uden en fantastisk god arbejdsindsats og strategi. Enhver idiot kan jo komme med ideer, det er kun de bedste iværksættere der faktisk får overført et koncept fra idé til faktum og gør det til en success.