Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår har du sidst Googlet dit eget navn?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:
Min blog ligger, som nr. 4 når man søger på "Simon Hansen" :D

Udmærket, Simon :-) Det er et konkurrencepræget navn, du har dig der.

Jeg kæmper selv med en ungdomshåndboldspiller ved navn Morten Vium Troelsen. Det er nu ikke mange placeringer, han har tilbage på side 1 ;-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:00

Nu googler jeg kun mit navn for at se hvor meget sæd jeg har spredt på indernettet - og er overrasket selv over hvor mange match der er på mit navn.

Men okay jeg har igennem tiden også skrevet på utallige forskellige forums og boards :P

<< Indenfor 30 dage... (plus i dag da denne tråd mindede mig om det)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:30

Søgte for 5 minutter siden. Som altid er jeg intet sted at finde, fordi en kendt Svensk ishockey spiller tager den plads.

Ak ja, sådan går det med en kendt navnefætter. (og det er på både for og efternavn - skriger hvis han også har mit mellemnavn :O) 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 11:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er svært at finde mig på Google ;)

Mvh

Lars Larsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:38

Lars Larsen:

Det er svært at finde mig på Google ;)

Mvh

Lars Larsen

Det havde jeg også i starten da direktør af dr1.dk heder det samme som mig og flere andre mennesker , men det er jo bare en udfordring man tager , da de første par år tog den altid mikael med c altså jeg fandtes slet ikke kun den dr1.dk direktør

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:41

Yes

Morten Vium:
Søren Risager har lavet toolet Impersonal.me, der laver en upersonlig søgning på Google. Det giver et mere retvisende billede af, hvordan andre ser dig når de Googler dit navn.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:45

Nu er det vel ikke nok kun at Google navn ?

Dette kan jo indgå i mange forskellige sammenhænge og kombinationer, som f.eks. i forbindelse med firmanavn, titel m.m.

Men Google underretninger er det skridt på vejen, men ikke fyldestgørende

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:26

NY:
Bruger Alerts, men googler stadig for at se SERPS.

Morten Vium:
Søren Risager har lavet toolet Impersonal.me, der laver en upersonlig søgning på Google. Det giver et mere retvisende billede af, hvordan andre ser dig når de Googler dit navn.

Endnu hurtigere er det (Hvis man bruger chrome) at ctrl + shift + n og så søge. Det åbner et inkognito vindue, hvor markøren står i søgefeltet Wink

Søgning via Risagers glimrende impersonal.me og googlesøgning i Google Chrome i inkognitotilstand giver ikke ens resultater hos mig.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:45

John Nielsen:

NY:
Bruger Alerts, men googler stadig for at se SERPS.

Morten Vium:

Endnu hurtigere er det (Hvis man bruger chrome) at ctrl + shift + n og så søge. Det åbner et inkognito vindue, hvor markøren står i søgefeltet Wink

Søgning via Risagers glimrende impersonal.me og googlesøgning i Google Chrome i inkognitotilstand giver ikke ens resultater hos mig.

Dbh. John

Uden at være sikker, så tror jeg det er impersonal.me der er noget gal med. 

Prøv at åben chrome og søg på biograf, klik på det første organiske link (Kino.dk) 

Brug derefter impersonal.me, den viser at du tidligere har klikket på det første link (Med lilla link farve) 

Brug ctrl shift n i chrome og søg på biograf, der får du et resultat uden et lilla link. Ligeledes gør du i inPrivate. 

Når jeg bruger impersonal.me og er logget ind på Google, så kommer resultatsiden også frem med mig som indlogget.
Edit: Hvis jeg bruger inkognito eller inprivate så er jeg ikke logget ind, selvom jeg er på en normal chrome eller internet explorer vindue.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:59

NY:
Når jeg bruger impersonal.me og er logget ind på Google, så kommer resultatsiden også frem med mig som indlogget.
Edit: Hvis jeg bruger inkognito eller inprivate så er jeg ikke logget ind, selvom jeg er på en normal chrome eller internet explorer vindue.

Nej, Impersonal.me logger dig ikke ud af Google, men den sætter nogle variabler i URL - fx pws=0, der gør at Google søger upersonligt. Hvad der er mest rigtigt skal jeg ikke kunn sige, men at links vises som visited, mener jeg ikke beviser at impersonal.me gør noget forkert.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)