Det havde jeg også i starten da direktør af dr1.dk heder det samme som mig og flere andre mennesker , men det er jo bare en udfordring man tager , da de første par år tog den altid mikael med c altså jeg fandtes slet ikke kun den dr1.dk direktør
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Søren Risager har lavet toolet Impersonal.me, der laver en upersonlig søgning på Google. Det giver et mere retvisende billede af, hvordan andre ser dig når de Googler dit navn.
Bruger Alerts, men googler stadig for at se SERPS.
Morten Vium:
Søren Risager har lavet toolet Impersonal.me, der laver en upersonlig søgning på Google. Det giver et mere retvisende billede af, hvordan andre ser dig når de Googler dit navn.
Endnu hurtigere er det (Hvis man bruger chrome) at ctrl + shift + n og så søge. Det åbner et inkognito vindue, hvor markøren står i søgefeltet
Søgning via Risagers glimrende impersonal.me og googlesøgning i Google Chrome i inkognitotilstand giver ikke ens resultater hos mig.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Bruger Alerts, men googler stadig for at se SERPS.
Morten Vium:
Endnu hurtigere er det (Hvis man bruger chrome) at ctrl + shift + n og så søge. Det åbner et inkognito vindue, hvor markøren står i søgefeltet
Søgning via Risagers glimrende impersonal.me og googlesøgning i Google Chrome i inkognitotilstand giver ikke ens resultater hos mig.
Dbh. John
Uden at være sikker, så tror jeg det er impersonal.me der er noget gal med.
Prøv at åben chrome og søg på biograf, klik på det første organiske link (Kino.dk)
Brug derefter impersonal.me, den viser at du tidligere har klikket på det første link (Med lilla link farve)
Brug ctrl shift n i chrome og søg på biograf, der får du et resultat uden et lilla link. Ligeledes gør du i inPrivate.
Når jeg bruger impersonal.me og er logget ind på Google, så kommer resultatsiden også frem med mig som indlogget. Edit: Hvis jeg bruger inkognito eller inprivate så er jeg ikke logget ind, selvom jeg er på en normal chrome eller internet explorer vindue.
Når jeg bruger impersonal.me og er logget ind på Google, så kommer resultatsiden også frem med mig som indlogget. Edit: Hvis jeg bruger inkognito eller inprivate så er jeg ikke logget ind, selvom jeg er på en normal chrome eller internet explorer vindue.
Nej, Impersonal.me logger dig ikke ud af Google, men den sætter nogle variabler i URL - fx pws=0, der gør at Google søger upersonligt. Hvad der er mest rigtigt skal jeg ikke kunn sige, men at links vises som visited, mener jeg ikke beviser at impersonal.me gør noget forkert.