Først og fremmest kondullere jeg.
- Det er på ingen måde sjovt at miste, men desværre skal vi alle sammen den vej på et eller andet tidspunkt.
Mit mål med livet er at blive en endnu bedre grafiker, så jeg en dag kan starte rigtig op med bureau, eventuelt gerne her i kærlighedsbyen Aalborg.
Derudover vil jeg gerne få en kæreste (kvinde)
, stifte familie og kunne klare det så godt at jeg uden problemer kan forsørge dem.
Det kræver hårdt arbejde, og det er jeg opsat på, men har lært fra min far - der iøvrigt (desværre) fik 3 blodpropper oveni hinanden for 3-4 år siden, men heldigvis idag har han sagt personligt at han er i sit livs form som 57 årig, trods det hele hans venstre side er lammet, dog stadig nogle nærvebaner der virker, og har været til genoptræning, så han går næsten perfekt nu.
Derudover ønsker jeg at komme ud og opleve verdenen, eventuelt ved en jordomrejse på et tidspunkt. Min storebror er i New York pt. som shippingmand og håber på at kunne komme over og besøge ham inden han kommer videre til Singaporre.
Ellers bare tage tingene stille og roligt, nyde livet og elske dem man holder af og være mere sammen med dem.
Det er livet frem for mig