Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du med dit liv, hvad er det værd ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag været  i kirken til en begravelse af en god ven.

Han blev 45 år og døde af et blodprop i hjertet

5 år  yngre end mig.

Han har knoklet hele sit liv, for at opnå noget, er det dette værd .

Eller skal vi begynde og tænke os om

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:21

Nu kender jeg ham jo ikke, men fra mig selv ved jeg, at har jeg ikke et mål at kæmpe for, så keder jeg mig for meget til, at have det godt. Bl.a. derfor jeg er her og lærer nye tips og tricks og derfor jeg blogger.

Men fandeme en ung alder at dø i ;/

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

nah, egentlig synes jeg det er synd han døde i en ret ung alder.

Men blodprop kan jo ramme alle. 

Måske handler det om at leve med knokkelarbejdet 50 % af tiden- men de andre 50% nyder man livet, og LEVER det. 

Det er jo det der med at leve som HELT menneske- istedet for bare at være en arbejds-maskine 100%

så er der håb om at blive tudsegammel...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:42

det er altid sørgeligt mistet de nærmeste ven eller et familie medlem jeg mistet også min lille søster for flere år siden så jeg kender godt den sorg man gennemgår , men snakke med andre om det har man det bedre .