Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du med dit liv, hvad er det værd ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag været  i kirken til en begravelse af en god ven.

Han blev 45 år og døde af et blodprop i hjertet

5 år  yngre end mig.

Han har knoklet hele sit liv, for at opnå noget, er det dette værd .

Eller skal vi begynde og tænke os om

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:21

Nu kender jeg ham jo ikke, men fra mig selv ved jeg, at har jeg ikke et mål at kæmpe for, så keder jeg mig for meget til, at have det godt. Bl.a. derfor jeg er her og lærer nye tips og tricks og derfor jeg blogger.

Men fandeme en ung alder at dø i ;/

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

nah, egentlig synes jeg det er synd han døde i en ret ung alder.

Men blodprop kan jo ramme alle. 

Måske handler det om at leve med knokkelarbejdet 50 % af tiden- men de andre 50% nyder man livet, og LEVER det. 

Det er jo det der med at leve som HELT menneske- istedet for bare at være en arbejds-maskine 100%

så er der håb om at blive tudsegammel...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:42

det er altid sørgeligt mistet de nærmeste ven eller et familie medlem jeg mistet også min lille søster for flere år siden så jeg kender godt den sorg man gennemgår , men snakke med andre om det har man det bedre .

mit mål med livet er leve hver dag fuldt ud som om jeg dø om aften så man i ikke lever med sine drømme men udlever dem , så hver dag er den bedste dag i sit liv og lære virkelige leve livet når man oplever en så tæt ved mister al for en tidlige aldre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19

Først og fremmest kondullere jeg.
- Det er på ingen måde sjovt at miste, men desværre skal vi alle sammen den vej på et eller andet tidspunkt.

Mit mål med livet er at blive en endnu bedre grafiker, så jeg en dag kan starte rigtig op med bureau, eventuelt gerne her i kærlighedsbyen Aalborg.
Derudover vil jeg gerne få en kæreste (kvinde) Smile, stifte familie og kunne klare det så godt at jeg uden problemer kan forsørge dem.

Det kræver hårdt arbejde, og det er jeg opsat på, men har lært fra min far - der iøvrigt (desværre) fik 3 blodpropper oveni hinanden for 3-4 år siden, men heldigvis idag har han sagt personligt at han er i sit livs form som 57 årig, trods det hele hans venstre side er lammet, dog stadig nogle nærvebaner der virker, og har været til genoptræning, så han går næsten perfekt nu.

Derudover ønsker jeg at komme ud og opleve verdenen, eventuelt ved en jordomrejse på et tidspunkt. Min storebror er i New York pt. som shippingmand og håber på at kunne komme over og besøge ham inden han kommer videre til Singaporre.

Ellers bare tage tingene stille og roligt, nyde livet og elske dem man holder af og være mere sammen med dem.

Det er livet frem for mig Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)