Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er Amino ånd!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig God stil! :)

Der burde være en lille feature her på amino i stil med couchsurfing så hver amino kan gå ind og vise at denne har en sofa/kontor plads osv. Man kan låne hvis man nu lige er 1 dag eller 2 i den pågælende by.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er i London og mangler et sted, så kig forbi flatnav :-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Denni Pultz Gottfredsen:

Jeg kan desværre ikke finde tråden, men der var en "Vis mig dit kontor/skrivebord"-tråd for et stykke tid siden. RETTET: Link her - tak til AP!

I den tråd skrev Ditlev fra OnApp at såfremt man var i London skulle man bare kigge forbi deres kontor.

Det valgte jeg og min studiekammerat at benytte os af da vi var i London sidste uge - og vi kan ikke andet end at sige tak til Carlos og Carsten fra OnApp for en hyggelig eftermiddag og middag.

Desværre kunne Ditlev ikke selv være tilstede - men det er fandeme i orden at en Aminoer åbner sit kontor på det måde!

Fedt!!

Om det var besøget der gjorde udslaget ved jeg ikke, men vi endte med at vinde Startup Weekend London (Hvis du er interesseret, afholdes der Startup Weekend i Aarhus d. 16-18 November)
 

Jeg hører fra Carlos og Carsten at det var et super hyggeligt besøg - i er altid velkommen til at komme forbi en anden gang (det gælder iøvrigt for alle her). 

Og tillykke med sejren!

SERPNAME:
Det må man sige Denni. Hvad lavede Ditlev ?

Jeg er midt i vores series-b funding runde, og var i Israel for at møde VC's. 

:)

www.onapp.com

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis nogen er jer skulle have lyst til at kigge forbi er her en lille video der viser hvordan i finder os... 

www.onapp.com

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)