Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorer Lan party for unge

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej her på Amino

Jeg er med i en Foreningen [T-DK] Team Denmark

Vi er en lille gruppe voksne som spiller lidt på computer. Vi har en afd. der hedder Battleforlife

den har til formål at lave Lan partys for unge under orden forhold, det vil sige unden alkohol og stoffer, Så alle kan få en god og sjov oplevelse.

vi vil lave et lan party på Bording Skole i efterårs ferien, det er vores plan at vi 2 gange om året vil lave et lan party men aldrig i samme by 2 gange.

Jeg er selv uddannet pædagog og kan se hvor meget det betyder, for de unge at der sker noget for dem i deres ferie.

Vi har ikke selv så mange penge til få det op at stå, så derfor spørg vi om der er nogle der vil være med til at give unge en god og sjov oplevelse. Så er der nogle der vil være med til hjælpe os.

Der for står vi lige nu og mangler noget udstyr i form af:

Switch (De må godt være brugte dog min 24 ports) vi har kig på dem her http://www.dba.dk/cisco-hp-extreme/id-83937537/  Cisco WS-C2924-XL-EN, 10/100TX, 11+ st , 100:-/st. vi har snakket med ham han vil kunne sende dem til mig for ca 2300.-

Lan kabler 10 15 20 40 m

 

Med Venlig Hilsen

Kim Kræfting

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal tage fat i nogle af dem der laver lidt større LAN's eller dem der laver LAN med jævne mellemrum.

Enten kan de hjælpe med kontakt til sponsere eller fortælle lidt mere om hvad du skal gøre for at få det sidste op at står.

Held & Lykke med det, der er sikkert nogle unge drenge der bliver glade for i laver det for dem.

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Smid lige en pm, har en del udstyr til at stå som jeg selv bruger til forskellige lan's

vh

Brian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)