Jeg har efterhånden en del testimonials jeg gerne vil vise frem. I dag har jeg 3-4 stationære testimonials nede i højre side.
Jeg ville gerne have en løsning hvor der enten skiftes mellem testimonials´ne - i roligt tempo - eller hvor der kan scrolles/bladres i dem.
Nogen der har forslag til hvordan det gøres (hvor programmet kan findes eller bestilles) og jeg hører egentligt også gerne om jeres holding til lige pludseligt at få lidt bevægelse på siden - Vil det være godt eller skidt?
Vi fik selv sat testimonails´ne op på hjemmesiden takket være hjælpen ovenfor - Tak!
Der er dog stadig et større problem - I Internet Explorer viser den ikke testimonialsne i en "ticker", den lister bare testimonials i en lang køre nedad hvilket ødelægger sidevisningen hvis vi putter flere end 4 testimonials på.
Google Chrome og Mozilla viser tickeren som den skal.
Nogen der kender en løsning?
Hvis I vil se hvad vi har i dag så se nederst til højre hér: www.dubaipetfood.com
Vi fandt løsningen selv efter lange nætter på nettet :-)
Efter sidste indtastede testimonial var der i programmeringen sat et komma - Det kan IE åbenbart som den eneste browser ikke håndtere. Vi fjernede kommaet og så kører skidtet!