Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er Onkels.dk gået i luften :D

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Takket være jer har jeg fået det sidste hjælp til farvevalget på min webshop og den er nu gået i luften og klar til at tage imod ordre.

Giv gerne kritik på den... Og endnu bedre så læg da gerne også en ordre nu i er derinde... :D

God weekend

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:00

*JB*:

Hej 

Takket være jer har jeg fået det sidste hjælp til farvevalget på min webshop og den er nu gået i luften og klar til at tage imod ordre.

Giv gerne kritik på den... Og endnu bedre så læg da gerne også en ordre nu i er derinde... :D

God weekend

Ser da helt fint ud:) Cool layout, men der ved anmeldelserne, mangler du lidt et eller andet som 3. (der er pt. 2 anmeldelser, men der er plads til 3)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:07

flot side.

Har du overvejet at udvide til iPad også? :-) Ville næsten være oplagt

Mvh. Mathias

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 17:25

Tak. Siden er kompatible med både pc såvel som mobil. På iPad vises pc udgaven.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 17:26

Takker :-) Hvor er det du tænker helt specifikt ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:44

anmelders frem med info hvem det er med info den kunde købt dette produkt god ide det kan ses det er en kunde hos dig end det ligner det er dig selv der giver anmelders af sig selv .

cvr nummer i fodnoten på siden og på kontakt siden det gør siden mere troværdig

social medier der savner jeg på siden google plus

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51

Jeg synes det er vellykket med dine ændringer af farve osv fra det originale template. Det ser godt ud, og gode professionelle produktbilleder!

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:41

Tak for responsen... Dejligt at i kan lide det... 

Hvad angår google plus så kommer det. Indtil videre er det kun facebook jeg har benyttet.

hvad angår anmeldelserne er de kun lavet for at få den til at dukke op på forsiden under populære produkter... :D men kan da godt se hvad du mener... :D 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:51

Jeg synes forsiden virker lidt ufærdigt.. Der er lidt for meget luft så hvis du kan udnytte pladsen lidt bedre ville det være cool :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:56

Der kommer lidt mere på inden længe... men det skal også være det rette som kommer på.. :D Men tak for feedback..

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)