Jeg har en enkeltmandsvirksomhed, hvori jeg har købt et produkt af en anden virksomhed. Dog har jeg betalt for produktet fra min private konto, selvom det skal bruges i min virksomhed.
Hvordan gør jeg, hvis jeg skal have dette produkt over i virksomheden? Her tænker jeg på den regning jeg har fået fra virksomheden?
Du kan også - som nævnt, skrive tilhører firma betalt via privatkonto - nu via firma på bilaget - og derefter bogføre den som omkostning og de præcise penge fra din firma bankkonto og over på din private - så du får bankkontoen med og den vil stemme + du vil ha pengene igen på din private bankkonto
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Du kan også - som nævnt, skrive tilhører firma betalt via privatkonto - nu via firma på bilaget - og derefter bogføre den som omkostning og de præcise penge fra din firma bankkonto og over på din private - så du får bankkontoen med og den vil stemme + du vil ha pengene igen på din private bankkonto