Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - hvad synes I?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina Handt:

Hej Anne :) Jeg er enig med Xpress: Din side er dejlig behagelig - opsætningen og billeder støtter tekstens indhold rigtig godt.

Det dér med om det er custom design eller ej er ikke så vigtigt i mine øjne. Både private og succesfulde iværksættere bruger Wordpress med gode resultater. 

Hej Christina,

Mange tak. :) Jeg tror også, at jeg holder mig til dette tema for denne her side. Jeg kan godt læse rundt omkring, at det er et af de mest almindelig custom designs, men man skal jo også starte et sted.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side. Den er nem og overskuelig - siden er generelt flot nok.

Dog savner jeg at siden er 100 % på dansk. Eksempelvis mangler ''Search'', ''Posted on'', og hele kommentarfeltet.

Det er hamrende god kvalitet dine billeder er i - og så er de endda meget relevante til din side.

Bare klø på, så skal du nok få succes! :-).

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Find et andet tema - Rigtigt mange hjemmesider har allerede dette WordPress tema, og det udstråler ikke ligefrem professionalitet.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bare en standart Wordpress?? Det var måske indholdet vi skulle se på Wink

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:

Fin side. Den er nem og overskuelig - siden er generelt flot nok.

Dog savner jeg at siden er 100 % på dansk. Eksempelvis mangler ''Search'', ''Posted on'', og hele kommentarfeltet.

Det er hamrende god kvalitet dine billeder er i - og så er de endda meget relevante til din side.

Bare klø på, så skal du nok få succes! :-).

Tak, Casper! :)

Ja, det skal selvfølgelig rettes til dansk. Jeg fik af en eller anden grund ikke gjort det fra start af. Ved du, om det kan betale sig at rette det hele manuelt (eventuelt i et child theme) eller om det nemmeste er at installere wordpress på dansk - og i så fald om det er noget, som går tabt, hvis jeg gør det?

Mvh. Anne.


Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Er det ikke bare en standart Wordpress?? Det var måske indholdet vi skulle se på Wink

Ja, det var indholdet, opsætning ect.. Jeg er i hvert fald blevet klar over, at det er et .meget. standart wordpress tema jeg har gang i. Men det har jeg det også helt fint med indtil videre. ;)

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug den danske WordPress installation :-)?

Ildstarter rådgivning i digital mediekultur og webudvikling

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne L:

Casper Jensen:

Fin side. Den er nem og overskuelig - siden er generelt flot nok.

Dog savner jeg at siden er 100 % på dansk. Eksempelvis mangler ''Search'', ''Posted on'', og hele kommentarfeltet.

Det er hamrende god kvalitet dine billeder er i - og så er de endda meget relevante til din side.

Bare klø på, så skal du nok få succes! :-).

Tak, Casper! :)

Ja, det skal selvfølgelig rettes til dansk. Jeg fik af en eller anden grund ikke gjort det fra start af. Ved du, om det kan betale sig at rette det hele manuelt (eventuelt i et child theme) eller om det nemmeste er at installere wordpress på dansk - og i så fald om det er noget, som går tabt, hvis jeg gør det?

Mvh. Anne.


Jeg vil godt tro du kan installere wordpress på dansk - det er faktisk noget jeg ikke har prøvet endnu. Tag eventuelt en backup af det inden, så du altid kan installere det igen, hvis noget går galt.

Ellers tager det 10 minutter at rette det, og hvis du kunne rette det andet, kan du også rette dette ;o).

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:

Jeg vil godt tro du kan installere wordpress på dansk - det er faktisk noget jeg ikke har prøvet endnu. Tag eventuelt en backup af det inden, så du altid kan installere det igen, hvis noget går galt.

Ellers tager det 10 minutter at rette det, og hvis du kunne rette det andet, kan du også rette dette ;o).

Tak. Jeg prøver mig lidt frem så. :)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)