Hej aminoer! |
vælge et andet tema end standard , gør siden mere personlig derved
jeg savner en kontakt siden og en jer side det ville gøre siden langt mere troværdig
Hej aminoer! |
vælge et andet tema end standard , gør siden mere personlig derved jeg savner en kontakt siden og en jer side det ville gøre siden langt mere troværdig |
WARNING description too long (>170 chrs) WARNING missing keywords tag
WARNING head title too long (>65 chrs) |
I bunden står der Proudly powered by WordPress, Det skal du have slettet. Jeg kan hjælpe dig, men min tid koster jo penge. Fint indhold. |
Lidt sprogforvirring... "Vi dykker naturligvis også ned i området omkring mindfulness samt lavet en guide til, hvordan du kan prøve mindfulness!"
Hamrende gode billeder du har fundet der..... |
Lidt ude af topic sammenhæng. Men AP, hvad/hvor bruger du for at finde ud af det der? :) Synes at have set dig kommentere med sådanne beskeder en del gange :) Mvh. Lars Thomsen |
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Tak for svar, AP. |
Ser meget fornuftigt ud. Det er standard wordpress tema, men syntes egentligt det er ok. En af de ting jeg lagde mærke til er at nogle af de lidt lange artikler bliver lidt. well lange hvor der bare er tekst. Du kan overveje om der ikke skal være et billede eller to blandet sammen med teksten for at afveksle indholdet en smule. Ellers er det meget fornuftigt syntes jeg. |
Tak for svar. Det er slettet - havde ikke opdaget det. Utroligt som man kan stirre sig blid på en side. :) |
Tak for svar - vil lige se på hvordan jeg får lagt en mere personlig side ind, det er en god idé. :) |