Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny feature på Amino.. Hvad synes i ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har ide om en ny feature, som jeg synes helt klart at i skal få implementeret hvis selvfølgelig det kan lade sig gøre og ikke er tænkt på det før.

Jeg synes at man skal lave en "Auto-Opdatering" af de nyeste indlæg som er på forsiden, hvor man kan se de nyeste 10-15 nyeste indlæg.

Så når der hvergang bliver oprettet et nyt indlæg, så skal den selv opdatere den, istedet for at man selv skal opdatere hele siden for at se om der er kommet nye indlæg. Jeg synes det vil skabe mere flow på sitet, men ved ikke om det vil gøre sitet endnu tungt så loadtiden vil blive højere ???

Det bare en tanke jeg havde, jeg sidder nemlig selv meget og opdaterer hele sitet for at se om der er nye indlæg som jeg kan deltage i .. Denne funktion har fx Facebook, og det fungerer rigtig godt synes jeg. Hvergang en ven, person opdaterer din status eller sætter billede ind, så opdaterer den selv automatisk..

Hvad synes i andre????

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 12:47

Brug RSS.. Find en god RSS læser og benyt dette feed:

feed://www.amino.dk/forums/aggregaterss.aspx?Mode=2

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:01
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det vil være en ligegyldig funktion. At trykke f5 tager 1 sekund og load tiden er fin. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41

Det ville være en meget god feature men måske ikke det der har højeste prioritet

Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:34

Det kunne nemlig være en god feature..

RSS er ikke lige noget for mig, mener at brugervenligheden på sitet er vigtigere..

I har nok ret. Amino har andre ting som de har pritoriet højere.. Dette er bare en lille ting i forhold til den store helhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Synes også ideen er rigtig god, meeen jeg vil sige at det mere er gejl end brugbart ;o).

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)