træstige vs alu stige ?? Stabilt i højde..
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
06-07-2012 kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej aminoer
Jeg er lidt på jagt efter en ny stige og vil høre hvilke stige der er mest stabil, om det er i træ eller i alu
Jeg har købt en ældre brugt jeg synes gynger en hel del faktisk, og gider jo ikke falde ned eller udføre dårligt arbejde :)
Svar
Tilmeldt 15. May 12
Fru Hartmann
Skrevet
06-07-2012 kl. 12:19
Svar
Hej aminoer
Jeg er lidt på jagt efter en ny stige og vil høre hvilke stige der er mest stabil, om det er i træ eller i alu
Jeg har købt en ældre brugt jeg synes gynger en hel del faktisk, og gider jo ikke falde ned eller udføre dårligt arbejde :)
Jeg formoder at det er Alu den du har købt?
Fordelen ved en god Alu er vel vægten. Men en alu vil altid give sig mere end træ.
En god stige i træ vejer pænt meget. Personligt ville jeg foretrække en solid alu pga. vægten. (selvom træ er det foretrukne materiale her i huset)
Svar
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
06-07-2012 kl. 12:25
Svar
Hejsa
Den jeg har købt er en 7 år gammel træstige :) jeg synes bare den gynger en del..
Var sikker på alu, stod mere stabilt og fast
vægten kan jeg nok leve med hvis det er, måske min er gammel og mør :(
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Helt klart en glasfiber stige! Noget vi bruger i højder. Og meget holdbar
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
06-07-2012 kl. 12:34
Svar
Skal bruge en spidsstige :) de laves vidst ikke i glasfiber ?
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
06-07-2012 kl. 12:41
Svar
ja så er vi ovre i stabelstige :) Også stabelstige jeg har nu, men savner lidt man kan sætte den bare 1 trin op af gangen istedet for de skal stables, nu er jeg ikke så høj så de skal løftes over mit hoved og det er lidt træls for skuldre og ser lidt kikset ud når jeg med problemer står og balabcere i luften ;)
Svar