Du bør dog tænke mere over formuleringer og svarmuligheder. F.eks. manger valgmuligheden "Har ingen præferencer" ved det sidste spørgsmål. Jeg er f.eks. ligeglad med hvilket firma, der skal bringe mig et smykke, men du tvinger mig til at sætte et kryds ved en. Mit kryds er derfor sat tilfældigt, og hvis andre gør det samme, så er svarene til spørgsmålet ikke brugbart.
Spørgsmålet "Hvad foretrækker du at betale for fragt" er også mærkeligt. Som det er formuleret vil man jo altid foretrække at betale så lidt som muligt.
Jeg er delvist enig i det med kommentarer til spørgsmål. Kommentarfelter kræver, at man også har tiden til at læse alle kommentarer igennem. Hvis der er mange respondenter, så er det tidskrævende. Alternativt kan du lave et kommentarfelt helt nederst, så det ikke er ved hvert spørgsmål. Et kommentarfelt er især nyttigt, hvis man ikke er ekspert i brugerundersøgelser, da de kan give et hint, hvis nogen spørgsmål kan misforstås eller mangler svarmuligheder.