Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besvar mit spørgeskema om forsendelse, levering, og emballage

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er en rigtig flink Amino, så besvare du lige mit spørgeskema. 

Du finder spørgeskemaet HER  

På forhånd mange tak! :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Been there, done that, dont got the t-shirt Big Smile

 

Et lille hint; udvid spørgeskemaer med kommentarmulighed. Det er ikke altid ja/nej dækker godt nok!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Been there, done that, dont got the t-shirt

Tak fordi du gad at udfylde mit spørgeskema! :-)

Fru Hartmann:
Et lille hint; udvid spørgeskemaer med kommentarmulighed. Det er ikke altid ja/nej dækker godt nok!

Den vil jeg tage til mig :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Besvaret.

Du bør dog tænke mere over formuleringer og svarmuligheder. F.eks. manger valgmuligheden "Har ingen præferencer" ved det sidste spørgsmål. Jeg er f.eks. ligeglad med hvilket firma, der skal bringe mig et smykke, men du tvinger mig til at sætte et kryds ved en. Mit kryds er derfor sat tilfældigt, og hvis andre gør det samme, så er svarene til spørgsmålet ikke brugbart.

Spørgsmålet "Hvad foretrækker du at betale for fragt" er også mærkeligt. Som det er formuleret vil man jo altid foretrække at betale så lidt som muligt. 

Jeg er delvist enig i det med kommentarer til spørgsmål. Kommentarfelter kræver, at man også har tiden til at læse alle kommentarer igennem. Hvis der er mange respondenter, så er det tidskrævende. Alternativt kan du lave et kommentarfelt helt nederst, så det ikke er ved hvert spørgsmål. Et kommentarfelt er især nyttigt, hvis man ikke er ekspert i brugerundersøgelser, da de kan give et hint, hvis nogen spørgsmål kan misforstås eller mangler svarmuligheder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)