Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det på udsalg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er eller godmorgen om man vil :-)

Jeg har hørt rygter om at udsalg kan være en fin måde at lokke folk ind i sin butik - fysisk som online. Så det har jeg sat mig for at efterprøve.
Legetøjsudsalget startede i går og siden da har jeg haft nogle spørgsmål ang. udsalg som jeg gerne vil høre jeres bud på

• Hvad er det ved udsalg der lokker jer til at købe?
  • Hvad ville I ligge vægt på under et udsalg i jeres butik for at forøge salget - og forhåbentligt tiltrække flere faste kunder fremover
  • Hvad er jeres politik ang. udsalg?
Jeg ser frem til en spændende debat om udsalg 
Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 08:33

Hej Mai!

Loyalitet er det bedste ord, at bruge her.

Hvis jeg kan se, at det er en hjemmeside gør brug af tilbud hele tiden, ville jeg ikke føle at der er loyalitet omkring produkterne. Dernæst kigger jeg meget på før og nu prisen, altså hvor meget sparer jeg? 

For at jeg er en tilbagevendende kunde, skal jeg have fået en helt fantastisk oplevelse, både med brugervenlighed, design, fragt mm.

Håber du kunne bruge det :)

Vh Malene

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 08:59

Som add til Malene vil jeg sige, at når man køber noget på en webshop, ser man ALLE de ting, som er på tilbud og kigger på før og nu-prisen... Er førprisen høj, køber jeg måske 1 gang, men så kommer jeg heller ikke tilbage igen... Så lav gode tilbud, men ikke så gode, at dine normalpriser er højre end andres :)

-Hav en god dag.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 10:07

Tak for jeres svar. Det har helt sikkert givet mig et bredere syn på udsalg :-) Og hvilke signaler det kan sende til potentielle kunder.
Jeg havde ikke tænkt over de samme faktorer som jer.. For mig er udsalg en god ting: gode ting til billige penge - Det vigtigste for mig i denne situation er god kundeservice

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)