Hej Aminoer.
Jeg har haft en spøjs episode, med en ny leverandør jeg ønskede at købe nogle kasketter af. Leverandøren kan jeg selvfølgelig ikke nævne, men det drejer sig om mærket "Mitchell And Ness" - Hvilket der har været lidt efterspørgsler på.
Jeg var så interesseret i at få nogle af kasketterne på min shop, det er klart. Jeg får så fat i leverandøren og alt går sådan nogenlunde. Dog er han utrolig sløv, hans hjemmeside er ikke oppe og køre, jeg får dårlige dokumenter pr. mail, han kan ikke finde tid til at jeg kan komme forbi hans showroom osv. osv. Til sidst sendte jeg så en mail direkte til england, for at høre om der var andre muligheder og jeg evt. kunne købe direkte fra dem. Jeg hørte aldrig fra dem i england, det vidersendte så min mail til ham der så skulle være "min leverandør" og han ringede mig herefter op og "truede mig" og alt muligt med at gå bag hans ryk osv. bla bla.
Nu vil han ikke sælge til mig og han er den eneste, der forhandler disse kasketter. Han skriver faktisk utrolige barnelige mails til mig, og det er virkelig træls. Her er en del af en mail, som han sendte pga. jeg sendte en klage til dem vedr. ham.
"Hej Martin.
Tak for din fine anden klage, den var jo nærmest lige så flot som den første.
Held og lykke med dine New Era snaps.
ps. Skulle hilse fra Mitchell & Ness og sige du ryger i spam."
Jeg ved godt, jeg blot kan ignorere det osv. Men synes ikke det ok, at en person som ham, er agent for sådan et brand. Og mine klager går tydeligvis ikke igennem nede i england, som noget de gider svare på.
Min første mail var ikke på nogen måde ond og jeg nævnte slet ikke ham i den, ville blot høre om det var muligt, at købe direkte hos dem.
Har lyst til at gå videre med det et eller andet sted, men det er nok umuligt i sidste ende. Har nogen oplevet noget lignende? Og hvad gjorde i?
Med venlig hilsen
Martin Jensen