Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underlig og uacceptabel opførsel af en leverandør

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Jeg har haft en spøjs episode, med en ny leverandør jeg ønskede at købe nogle kasketter af. Leverandøren kan jeg selvfølgelig ikke nævne, men det drejer sig om mærket "Mitchell And Ness" - Hvilket der har været lidt efterspørgsler på.

Jeg var så interesseret i at få nogle af kasketterne på min shop, det er klart. Jeg får så fat i leverandøren og alt går sådan nogenlunde. Dog er han utrolig sløv, hans hjemmeside er ikke oppe og køre, jeg får dårlige dokumenter pr. mail, han kan ikke finde tid til at jeg kan komme forbi hans showroom osv. osv. Til sidst sendte jeg så en mail direkte til england, for at høre om der var andre muligheder og jeg evt. kunne købe direkte fra dem. Jeg hørte aldrig fra dem i england, det vidersendte så min mail til ham der så skulle være "min leverandør" og han ringede mig herefter op og "truede mig" og alt muligt med at gå bag hans ryk osv. bla bla.

Nu vil han ikke sælge til mig og han er den eneste, der forhandler disse kasketter. Han skriver faktisk utrolige barnelige mails til mig, og det er virkelig træls. Her er en del af en mail, som han sendte pga. jeg sendte en klage til dem vedr. ham.

"Hej Martin.
Tak for din fine anden klage, den var jo nærmest lige så flot som den første.
Held og lykke med dine New Era snaps.
ps. Skulle hilse fra Mitchell & Ness og sige du ryger i spam."

Jeg ved godt, jeg blot kan ignorere det osv. Men synes ikke det ok, at en person som ham, er agent for sådan et brand. Og mine klager går tydeligvis ikke igennem nede i england, som noget de gider svare på.

Min første mail var ikke på nogen måde ond og jeg nævnte slet ikke ham i den, ville blot høre om det var muligt, at købe direkte hos dem.

Har lyst til at gå videre med det et eller andet sted, men det er nok umuligt i sidste ende. Har nogen oplevet noget lignende? Og hvad gjorde i?

Med venlig hilsen
Martin Jensen

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

De lyder godt nok ikke til at være værd at bruge tid paa. Hvis firmaet er ok med maaden deres agent koere showet paa, saa siger det en del om dem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad vær med at spilde mere tid på dem... Nogle mærker og agenter/distributører tror de ejer hele verden, og at verden drejer rundt om dem, men de vågner op den dag, at salget går af lort til, og ingen gider handle med dem... Same story over and over again!

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
og at verden drejer rundt om dem

" target="_blank">

Korrekt hvad Fashion-seller siger.

Spild ikke mere tid på dem, og prøv heller at bruge kræfter på at finde et andet mærke.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 1725
Fra  Profitize Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan starte med at sende mig et lead  ;)  Manden taber jo åbenbart salg på ikke at have et online optimeret agentur  haha.

Det sagt, så er det jo et spørgsmål om hvor meget værdi det her brand har for dig og din forretning og kundetilgang.

Er det slagsmålet værd, så ring da brandets hovedkontor op og tal med dem om situationen. Der findes ingen brands der er interesserede i dårlige agenturer, men det kræver jo at de er klar over at de har lavet en aftale der dybest set skader deres salg.

Pt. kan du jo nok næppe tabe noget ved at ringe dem op og tale høfligt med dem og forklare dem situationen objektivt og at du rigtigt gerne vil forhandle deres produkter. Tager det 15 min. så har du spildt 15 min af dit liv på at forsøge at gøre noget.

Ellers vil jeg også sige, videre...

Alternativt kan du overveje om der er andre årsager til at du bliver behandlet på den måde. Min erfaring med de her trendbrands i samme kaliber fra egne gamle leverandører er at de ofte har kant (så er det sagt pænt) og udvælger deres forhandlere nøje for at sikre brandets eksklusivitet og marketshare for at styre supply/demand og dermed pris.

Profitize - Webbureau specialiseret i E-handel & Konverteringsoptimering

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Tak for input.

Jeg må nok bare indse at der ikke sker noget, det er hans eget tab. Og er enig i, at han tror han ejer hele verden. Han er bare et stort fjols :)

Mvh
Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)