Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på Website Projekt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle

Jeg går med nogle ide´er og vil høre, hvad nedstående website koster, hvis man skulle lave noget lignende koncept, men med andre områder.

I må gerne give en pris og tid på hvad det vil koste, men også hvad det vil koste at holde det kørrende i luften efter det er udviklet og hvad vil i anbefale.

1) Bilbasen.dk

2) Youtube.com

3) Facebook.com

4) maybethis.com

5) Udover det vil jeg høre fra dem som har erfaringer med Affiliate sites, om der er nogen som kan give et lyn kursus, så man efter følgende selv komme igang med det. Vil gerne betale for et lyn kursus, så man også kan få de guldkorn, som i har, så man ikke bruger tid på noget man ikke skal, samt hvilke faldgrupper man skal være opmærksom på. ( en fra KBH omårdet er fortrukket )

ser frem til at høre fra jer... :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:03

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 16:06

Noget ala bilbasen.dk kan laves for mellem 5.000 og 200.000 (hvis ikke mere) alt efter hvor gennemtestet, funktionsfyldt osv. der skal være, og hvem du sætter på opgaven. Nok det samme med de andre koncepter, prisklassen starter dog nok lidt højere.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 16:09

Jeg vil sige at udviklingen bag de sider du nævner er meget forskellig.

1). Nu kender jeg ikke backenden på Bilbasen men jeg vil skyde på to måneders udvikling, med design, programmereing, projektplanlægning osv. Det ville nemt kunne overskride de 50-100.000 kr. Efter dette vil der muligvis skulle ansættes personer til support mm. som også skal have deres løn.

2). Nogenlunde det samme som bilbasen. Der vil dog være store omkostninger i forbindelse med de store mængder er servere som skal kunne håndtere de store mængder af film. Samt der skal være folk som skal tage sig af serverne.

3). Facebook er meget billig at udvikle så jeg ville skyde på omkring 20 - 40.000kr. for at lave noget der ligner. Løbende vil der være behov for at udvide serverplads hvis det bliver en succes. Alt indhold er jo lavet af brugerene, så det er jo bare at sørge for at have pladsen til det.

4). Kender ikke meget til siden og kan derfor ikke sige hvad det ville koste at udvikle.

Det der vil koste er den massive markedsføring der skal til for bare at komme i nærheden af disse siders popolaritet.

5). Jeg kender ikke meget til Affiliates.

Tilmeldt 5. Jul 12
Skrevet kl. 16:59

Tanken er også at bruge de systemer som findes og på den måde kan minimere udgifterne,

så hvis i kender til nogen af de systemer må i også gerne skrive.

Tak for de input der har været pt.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 20:03

Du kan købe en youtube eller facebook clone for 2-300$ prøv at google...

De andre ved jeg ikke men mon ikke også der er nogen der har lavet et brugbart script?

Tilmeldt 5. Jul 12
Skrevet kl. 20:04

Hej Mr.A

Jeg kigger på det, men du må også gerne sende et link hvis du finder det.

thnx

Tilmeldt 5. Jul 12
Skrevet kl. 21:23

Er der nogen som kender et system/clone som Mr A, snakker om at man

kan købe.

Tænker på

1) Bilbasen.dk

2) Youtube.co m

3) Facebook.com

4) maybethis.com

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:37

bare skriv "youtube clone" i google søgefelt, eller "facebook clone" så får du en liste over websites der sælger dem...

Der kan være forskel på produkterne alt efter hvornår de er clonet, derfor vil jeg ikke give dig et direkte link som værende et korrekt svar og jeg gider ikke undersøge for dig hvilket ligner bedst ect.

Bilbasen ville jeg søge efter noget i stil med "car sales script" eller finde en engelsk side og bruge ordet clone, tilsvarende for den anden som jeg ikke kender

Mvh

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)