Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndfuld brugertests søges! Gavekort gives! Tager kun 10 min.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner,

Jeg har brug for at få lavet en håndfuld (ca. 5) brugertests af den nye webshop vi har fået lavet. Testen tager kun ca. 10 minutter! I får på forhånd ikke at vide hvilken hjemmeside i skal teste. Testens vejledning fremsendes på mail og besvarelser skal ligeledes returneres på mail. Således bygges testen op: 

1) I vil indledningsvist blive fortalt at i skal finde en given vare på nettet. Her skal i så skrive ned hvor i endte og hvorfor i valgte den vare/butik.

2) I vil blive præsenteret for vores webside og skal herefter finde samme varen som i punkt 1. Skriv her jeres oplevelser med navigation og udseende på webshoppen.

3) I vil blive præsenteret for en anden vare som i ligeledes skal finde. Her skal i gennemføre et køb hele vejen igennem og skrive alle jeres tanker ned omkring dette.

4) I vil blive præsenteret for ca. 5 spørgsmål til specifikke ting på siden som i bedes kommentere.

5) I vil blive præsenteret for ca. 10 Ja/Nej spørgsmål som i bedes besvare.

Testen er herefter færdig. Udover en stor tak gives også et gavekort til 200 kr. til at køb af ting via webshoppen (auto-reservedele og biludstyr).

Mvh Stefan

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Tilmeldt 19. Aug 06
Skrevet kl. 17:41

Slet ingen :´(?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 17:55

Stefan:

3) I vil blive præsenteret for en anden vare som i ligeledes skal finde. Her skal i gennemføre et køb hele vejen igennem og skrive alle jeres tanker ned omkring dette.

Hej :)

Jeg tror folk ryger lidt fra pga. af denne :)

Bare et gæt.

Mvh
Martin

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:57

Martin Jensen:

Stefan:

Hej :)

Jeg tror folk ryger lidt fra pga. af denne :)

Bare et gæt.

Mvh
Martin

Jeg forestiller mig, at det er en anden vare på hans egen side. Og at man selvfølgelig ikke betaler eller bestiller denne. Men at man tester købsflowet, hvilket er ret normalt i brugertests af sites.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:58

Iøvrigt tror jeg at du vil have større held på relateret sider. Find et bilforum, eller noget i den stil, der er helt sikkert nogle der kan hjælpe dig. Og bonussen er at du får målgruppens svar.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:43

Hvis punkt 3 ikke koster noget og bare er for at teste hele købs delen, så melder jeg mig da gerne til at teste. Ikke den store bilhaj, men har da lavet egne biler et par gange (skiftet ledningsnet, generator osv.) - så hvorfor ikke teste en webside med bilting også :))

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 18:53

Kan da godt hjælpe, men har ikke tænkt mig at gennemføre et køb :-)

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 20:11
Tilmeldt 19. Aug 06
Skrevet kl. 22:21

Hej Alle!

Og mange tak for jeres indlæg!

For det første, så er der selvfølgelig ikke tale om at man skal gennemføre og betale for et reelt køb. Ordren oprettes udelukkende som en testordre og gøres uden brug af dankort eller noget - så bare rolig :)

Dernæst er det super fint at man ikke er en bilhaj hvilket også er grunden til, at vi ikke spørger efter hjælp på et bilforum. Det almindelige menneske skal kunne finde ud af vores side, og finde en bestemt vare - ellers fungerer vores side ikke optimalt.

Jeg skriver lige jeres navne ned her, og afventer så et par mere der vil hjælpe inden jeg sætter det igang :)

Mange tak!!

Stefan

Fra Brabrand
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:19

Hvis du har bruge for flere kunne jeg da også være på :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)