Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende betaling fra tradedoubler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville høre om der er andre, der mangler betaling fra Tradedoubler?

Har fået at vide, at et bankskifte har skabt problemer med udbetalingerne, men når de går langt over tiden med udbetalinger bliver man jo nervøs. I andre brancher som jeg har arbejdet, har forsinkede betalinger senere vist sig, at være økonomiske problemer. Selvom jeg ikke regner med problemer med så stor en virksomhed, så ved man jo aldrig.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

liilii2:

Har fået at vide, at et bankskifte har skabt problemer med udbetalingerne, men når de går langt over tiden med udbetalinger bliver man jo nervøs. I andre brancher som jeg har arbejdet, har forsinkede betalinger senere vist sig, at være økonomiske problemer. Selvom jeg ikke regner med problemer med så stor en virksomhed, så ved man jo aldrig.

Hej,

Først og fremmest vil jeg gerne understrege, at Tradedoubler ikke er i økonomiske vanskeligheder. Hvis du er interesseret i at få indblik i Tradedoublers økonomi, kan jeg anbefale at læse årsrapporten fra 2011.

Jeg følger debatten, og jeg er godt klar over, at andre affiliate-netværk har problemer lige nu. Men jeg vil gerne slå fast med et syvtommersøm, at Tradedoubler - også økonomisk - er et af de stærkeste affiliate-netværk i Europa. 

Med hensyn til de manglende udbetalinger, så er der gennemført ekstra udbetalinger ad fire omgange. Langt de fleste affiliates, der har haft kommission til udbetaling, har fået deres penge nu. Jeg vil meget gerne prøve at kigge på din konkrete situation, hvis du sender en mail til ulrik.baltzer@tradedoubler.com. 

Hilsen Ulrik

Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 10:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svar Ulrik.

ok, hvis betalingerne er på vej, er det fint.  Nu drejer det sig kun om nogle få tusinde kroner, men ville lige stikke en føler ud.

God weekend.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 10:56

liilii2:

Tak for svar Ulrik.

ok, hvis betalingerne er på vej, er det fint.  Nu drejer det sig kun om nogle få tusinde kroner, men ville lige stikke en føler ud.

God weekend.

Det er helt i orden. Nu har du min mail, hvis der er andet, jeg kan hjælpe dig med :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

BZR:

liilii2:

Hej,

Først og fremmest vil jeg gerne understrege, at Tradedoubler ikke er i økonomiske vanskeligheder. Hvis du er interesseret i at få indblik i Tradedoublers økonomi, kan jeg anbefale at læse årsrapporten fra 2011.

Jeg følger debatten, og jeg er godt klar over, at andre affiliate-netværk har problemer lige nu. Men jeg vil gerne slå fast med et syvtommersøm, at Tradedoubler - også økonomisk - er et af de stærkeste affiliate-netværk i Europa. 

Med hensyn til de manglende udbetalinger, så er der gennemført ekstra udbetalinger ad fire omgange. Langt de fleste affiliates, der har haft kommission til udbetaling, har fået deres penge nu. Jeg vil meget gerne prøve at kigge på din konkrete situation, hvis du sender en mail til ulrik.baltzer@tradedoubler.com. 

Hilsen Ulrik

Hvis du selv læser årsreporten har de underskud Big Smile

Det klare de nok...

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 13:06

Remydk:

Hvis du selv læser årsreporten har de underskud Big Smile

Det klare de nok...

Henviser du lige til de tal i årsregnskabet, der dokumenterer din påstand om, at Tradedoubler (i Danmark og samlet set) kører med underskud? 
Så vil jeg med det samme sende beskeden videre til alle dem, der - ud fra årsregnskabet - har fået det indtryk, at virksomheden kører med overskud, og at den i øvrigt heller ikke har nogen rentebærende gæld Smile
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tradedoubler er nok det eneste netværk i Danmark, hvor jeg ville turde at placere 100% af mine kampagner.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)