er det ikke bare noget han kan framelde ? :) han er ustyrlig tjek link -v- |
Åh gud et besøg han får nu!
Åh gud et besøg han får nu! |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
+
er det ikke bare noget du skulle lade være |
Er jeg den eneste der synes at det er lidt paradoksalt at en fyr der gerne vil være TV-star, ikke har lyst til at betale licens? |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Hahaha! han lyder som om han har haft en hård dag. Dog må jeg ærligt erkende, at jeg også er imod Licens på DR, jeg kan godt forstå ideen med det. Som er at staten skal have en massemedie vej til den enkelte dansker hvis der skulle ske, et eller andet. Det hvad vores licenspenge ren praktisk går til, er høje lønninger hos DR, og at DR kan udvide med DR1, DR2, DR K osv.. Jeg forstår simpelthen ikke, at vi skal betale et så stort beløb så DR kan udvide deres forretning. - i øvrigt kan jeg heller ikke se sammenhængen mellem at DR skal virke som vej, til folket. - og stadig har de en hel kanal kun til "Ramasjang". Det eneste imponerende ved DR, er at de med så mange midler. Har så lille en markedsandel i Danmark. |
skal ikke betale licens han kan da bare lade være betale licens kun gå på internet cafe har ingen internet forbindelse selv og har ingen mobil der kan se tv skal ikke betale skat , så lader være med arbejde og sover på gaden og så kan man også samle flasker hele natten og de skal han jo ikke betale skat af desuden smider folk mad ud , så behøver han ikke arbejde , hvad med han går hen og får affalds mad fra butikkerne og fra folk der smider det ud så kan han blive den hjemløse tv stjerne der arbejder gratis |
Jeg forstår nu godt at han har ondt i røven |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Han får da spredt sit budskab, men sin helt særlige måde at kommunikerer på :-)! |
Han forstår da om nogen at holde sit brand i live... |