Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideér til at tjene penge på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 109
Fra  Neslo Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Jeg planlægger at lave en hjemmeside, hvor jeg samler alle udbydere indenfor en bestemt brache, så det er nemmere for forbrugeren at finde lige den udbyder i sit nærområde - på een site.

Men jeg skal jo helst tjene lidt på det - så foreslag er meget velkomne

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 21:39

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:44

Umiddelbart synes jeg affiliate marketing, Google AdSense, betaling for at liste lokale virksomheder og betalt (banner)annoncering er muligheder, du kan overveje.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:44

Er enig med Erik. Affiliate marketing er det du skal gå efter.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:47

Ikke fordi jeg skal spille klog overhovedet, for jeg ved ikke en skid om det... Men tænker umiddelbart, at hvis du ikke er "kendt" indenfor området og ikke har en KÆMPE hjemmeside, så er det svært at få folk til at betale for det... Så adsense/affiliate er mit bud :D (du kunne evt. tilbyde "1 års gratis reklame" og derefter kræve et mindre beløb, når siden er stor...

-Mvh. Simon Hansen - http://simon-hansen.blogspot.dk/ (Jeg søger sponsorere/webshops at anmelde på min blog, samt samarbejdspartnere, hvis nogle skulle være interesserede i en eller anden form for samarbejde, så kan jeg kontaktes pr. mail: simon-blog@hotmail.dk)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Tandblegning Skrevet kl. 21:59

Jeg synes du skal lave et fedt site først inden du begynder at tænkte for meget på penge - du skal nok kunne tjene penge på det, hvis folk vælger at bruge det :)

Træt af gule tænder? Køb din tandblegning hos os og få flotte hvide tænder!

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Ja, alt efter hvor seriøst projektet er, og hvor meget du forventer i afkast så er der jo forskellige muligheder - nogle, nemmere end andre.

Du kan forsøge dig med affiliate marketing.

Se eventuel om nogle af følgende affiliate-netværk er partnere med nogle fra den pågældende branche.

Hvis ikke overstående har nogen du kan bruge, så kan jeg umiddelbart komme på 2 andre løsninger som kan implementeres, således du kan tjene penge på din idé.

Adsense

Du kan jo - såfremt der ingen andre muligheder er, ty til Google Adsense. Du kan finde ud af hvad Google Adsense er herunder.

Google Adsense kan give dig mulighed for at tjene penge per klik, hvilket mange bruger da klikprisen oftest er bedst med dette program. Man kan med den rette viden, og læsning opnå en særdeles stor profit med Google Adsense alene - såfremt at der er konkurrence nok i den branche du forsøger at indgå i.

Tag betaling for listen

En tredje mulighed er at du kan gøre selve "listen" eller "samlingen" om du vil, til din forretning. Du kan jo eventuel tage kontakt til de pågældende virksomheder i den branche (telefonisk, eller per brev - kontakt ved email er spam, så det frarådes.)

Der findes jo diverse hjemmesider hvor der betales for at stå på en liste - men det kræver nok at hjemmesiden først og fremmest er velbesøgt, og at du kan give værdi for det eventuelle firma der skal betale for det.

Det var nogle idéer som du kan tænke over.

Du må have en god dag.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:11

Prøv også at finde et område der ikke har for mange konkurrenter / ligende sammenlignings sider, ellers kan det blive meget svært at få indkomst på siden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:45

du kan også lave masser af ting på siden 

søgeord optimere siden meget grundigt

tilbyde vejledning indenfor det område folk betaler lidt for suport hjælpe guide , online suport og jeg tænker også producent vejledninger med det hele med videoer billeder

du laver forum på siden folk debattere , det giver liv på siden

bruger adgang folk bloggen på 

folk kan købe igennem din side måske findes der brugte marked du lave

du kan lave en rabat klub ved produkter producenter tilmelder sig og får kunder fra dig af det kan man gøre vis har mange besøgene på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)