Hej alle Jeg er ung iværksætter, jeg har for nylig åbnet www.lugsus.dk - Dertil ønsker jeg konstruktiv kritik fra folk, jeg modtager gerne gode råd osv. Lige nu er mine fokus områder på SEO og markedsføring. SEO er godt nok noget der tager mandetimer, men tror jeg har forstået nok til at kunne gøre det, det tager bare MEGET tid. :) Mht markedsføring har jeg flere ideer, egentlig vil jeg helst indgå aftaler med andre sider, og derved skabe besøgende. Men der jo rigtig mange muligheder, dertil søger jeg også gode råd. Især mht. hvordan man opbygger en Facebook gruppe (jeg har i skrivende stund lige under 30 medlemmer) Håber folk vil komme med input, det skal lige siges, at jeg har lagt en fremadrettet plan mht vækst, markedsføring osv. MEN gode råd er altid gode at få, derfor denne tråd. Fortsat god onsdag folkens! |
Hej
For to dage siden skrev jeg gav jeg feedback på en anden webshop, som har nogle af de problemer du også har på din webshop.
Tråden: http://www.amino.dk/forums/t/166565.aspx
Håber det kan bruges.
Hvorfor benytter du ikke dit slide til at få kunden til at købe noget, i stedet for at vise til din facebook side? Det handler om salg! Facebook synes jeg ikke behøver at have en så fremtrædende rolle. Der kunne laves en lille henvisning til Facebook og andre sociale medier ved indsættelse af små logoer.
Jeg tror endvidere du vil kunne drage fordel af flere produktbilleder på din shop. Køber elsker at se produktet inden køb.
Det bedste råd jeg kan give er. "Se shoppen fra et kundeperspektiv".
Med venlig hilsen
Henrik Krog