Som overskriften lyder, står jeg desværre i denne ærgelige situation at jeg ikke kan finde ud af at sætte min dnsserver op via www.seedhost.eu hvor jeg har smidt en dedicated server op med Parallels Plesk 10.4. Hvergang jeg prøver at smide domænet fra dk-hostmaster over til min nye servers ip, får jeg følgende fejl meddelse: Error: ns1.brugerportalen.dk Packet loss, high latency, misconfigurations or firewalls are a common cause for errors like this. Timeouts on a lame delegation makes it take even longer for others to find the desired RRs, and highly increase the vulnerability to the July 2008 "Kaminsky"-attack. Some name server implementations also believe they should not reply to lame delegations, but this is against the DNS protocol (RFC1034 section 3.7) and hinders attempts of lame delegation detection the way it has been recommended in e.g. BCP123/RFC4697 section 2.2.1.
Packet loss, high latency, misconfigurations or firewalls are a common cause for errors like this. Timeouts on a lame delegation makes it take even longer for others to find the desired RRs, and highly increase the vulnerability to the July 2008 "Kaminsky"-attack. Some name server implementations also believe they should not reply to lame delegations, but this is against the DNS protocol (RFC1034 section 3.7) and hinders attempts of lame delegation detection the way it has been recommended in e.g. BCP123/RFC4697 section 2.2.1.
- Hvad har jeg gjort forkert, eller endnu bedre nogen der har en guide jeg kan følge for netop at få dette til at virke, efter flere timers søgning på google har jeg stadig ikke fundet noget aktuelt der kunne benyttes/følges desværre.
Jeg håber på det bedste fra verdens sejeste aminoer :) |
Det ser ud til at ns1.brugerportalen.dk peger på en af surftowns servere.
Du skal ændre din DNS så den peger på din nye server ellers vil det ikke virke.
Du skal desuden huske at få din navneserver godkendt af dk-hostmaster før det vil virke.