... og tillykke med din nystartet virksomhed - held og lykke med projektet! ;-)
Om du kan opnå fradrag for dine køb afhænger af typen af din virksomhed - faglitteratur skal kunne bruges i dit daglige arbejde, som kaster indtægter af sig. F.eks. kan en revisor fratrække køb af en momsmanual.
Så hvis du f.eks. er konsulent for iværksættere, kan du sikker nok trække din bog og blade fra.
...faglitteratur skal kunne bruges i dit daglige arbejde, som kaster indtægter af sig
Det var netop denne formulering jeg var ude efter. Jeg producerer videoer i min enkeltmandsvirksomhed, og min iværksætter-litteratur er kun købt for at jeg kan komme ordentligt i gang med det at drive virksomhed. Som jeg forstår dig, så skal en bog i mit tilfælde handle om videoproduktion eller noget meget tæt op ad det, for at det er muligt at trække fra, ikke sandt?
Men hvorfor er det så, at et Amino Plus-medlemsskab kan trækkes fra?
Nu kender jeg ikke bogen/magasinet, men du kan højst sandsynligt nok argumentere for, at du kan fradrage dem, da du bruger dem i administrationen af din virksomhed - måske! Jeg ved som sagt ikke, hvad bøgerne handler om..
Ved en Amino Plus profil kan du give bud på opslåede opgaver og selv udbyde opgaver - Dette er salgsfremmende omkostninger.
"Bogen er spækket med værdifulde råd og tips i form af en komprimeret guide inden for iværksætteri og regnskab . Serieiværksætteren Toke Kruse videregiver sine mere end 10 års erfaring, sådan så du kan undgå de typiske faldgruber. Bogen er målrettet til andre iværksættere, som ikke nødvendigvis er regnskabsgenier eller har drevet virksomhed før."