Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Programmør med kendskab til datamining

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er to der er ved at starte et projekt op med en onlineplatform, og skal i den forbindelse bruge en person der har forstand på kodning af hjemmesider, og som herudover også har forstand på datamining - eller ihvertfald har mod på at lære omkring dette. Projektet har et stort potentiale, og der findes på nuværende tidspunkt ikke noget lignende i Danmark.

Du skal helst være bosat i Nordjyllandsområdet, men dette er ikke et ultimativt krav. Aflønning kan enten ske ved en ejerandel i projektet, gennem kontant aflønning, eller som en blanding af disse.

Jeg ved godt at folk gerne vil høre hvad et givent projekt drejer sig om, inden de retter henvendelse, men jeg vil helst holde projektets detaljer for mig selv lidt endnu. Hvis du sender en henvendelse med referencer, vil jeg fortælle nærmere om hvad det drejer sig om.

Med venlig hilsen

Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg glemte helt at skrive, at henvendelsen skal skrives til: Jesper-ekmann@hotmail.com

Med venlig hilsen

Jesper

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du glemte vist også at skrive lidt om hvem I er og hvad I har at byde ind med til projektet? Alder, uddannelse, erfaring, kompetencer etc.

/Arco

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Ekmann:
henvendelsen skal skrives til: Jesper-ekmann@hotmail.com

Jeg skrev en mail i går morges, hvor lang svartid kan jeg forvente?

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Vi er to studerende fra Aalborg Universitet, der læser henholdsvis, sundhedsteknologi og marketing. Vi er begge 26 og jeg har personligt over 10 års erfaring med iværksætteri. Qua min specialeretning og mine tidligere iværksætterprojekter har jeg online marketing som et af mine primære interesseområder (hvilket det her projekt også kommer til at centrere omkring), men også idegenerering, forretningsudvikling og -strategier og nogle af mine kompetenceområder. Min partner er også dygtig til idegenerering, og har beskæftiget sig med forskellige former for online advisering - han har herudover en bedre forståelse for det tekniske i onlineprojekter end jeg selv her.

Hvis folk er interesseret i yderligere oplysninger, må I endelig henvende jer pr. mail.

Vi er stadig ved at gå henvendelserne igennem, og modtager som sagt gerne flere henvendelser.

Med venlig hilsen

Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Ekmann:

Hej igen

Vi er to studerende fra Aalborg Universitet, der læser henholdsvis, sundhedsteknologi og marketing. Vi er begge 26 og jeg har personligt over 10 års erfaring med iværksætteri. Qua min specialeretning og mine tidligere iværksætterprojekter har jeg online marketing som et af mine primære interesseområder (hvilket det her projekt også kommer til at centrere omkring), men også idegenerering, forretningsudvikling og -strategier og nogle af mine kompetenceområder. Min partner er også dygtig til idegenerering, og har beskæftiget sig med forskellige former for online advisering - han har herudover en bedre forståelse for det tekniske i onlineprojekter end jeg selv her.

Hvis folk er interesseret i yderligere oplysninger, må I endelig henvende jer pr. mail.

Vi er stadig ved at gå henvendelserne igennem, og modtager som sagt gerne flere henvendelser.

Med venlig hilsen

Jesper

Nu siger du I modtager referencer - hvad har I selv af referencer?

Og kodning af hjemmeside - hvad havde I tænkt jer der? I søger en programmør som så mange andre, så I bliver simpelthen nødt til at sælge jer selv lidt bedre. Hvis I ikke mener I kan forklare om projektet må I blive nødt til at lokke folk på en anden måde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej igen

Jeg ventede egentlig lidt at den ville komme den der (det gør den vel nærmest hver gang der søges en programmør). Det er helt i orden at du mener jeg griber sitauationen forkert an, og synes også at en konstruktiv kritik er i orden.

Hvis det vækker interesse ud fra hvad jeg skriver må I meget gerne skrive med referencer (og selvfølgelig en dialog omkring projektet og hvad vi tidligere har lavet af projekter) ellers bare se bort fra indlægget : )

Ha' en fortsat god dag..

Med venlig hilsen

Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Ekmann:
Hvis det vækker interesse ud fra hvad jeg skriver må I meget gerne skrive med referencer (og selvfølgelig en dialog omkring projektet og hvad vi tidligere har lavet af projekter) ellers bare se bort fra indlægget : )

Så du vil ikke skrive hvad I selv har af referencer?

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ganske kort:

Fra jeg var 16 og en tre år frem var jeg med til at starte en virksomhed, hvor vi arrangerede koncerter over hele landet, lavede nogle online musikkompilationer og havde management på et par kunstnere.

Herefter startede jeg en virksomhed hvor vi solgte kvalitetsgolfbolde på nettet.

På nuværende tidspunkt er jeg ved siden af dette projekt, ved at starte en virksomhed op der sælger fotokunst på nettet.

Herudover er jeg i dialog med Aalborg kommune,med et projekt der har henblik på at fremme iværksætteri i Aalborg blandt kommunens unge.

Og jeg har for nyligt lavet et projekt for en nordjysk møbelvirksomhed, der vil entrere det svenske marked gennem fokus på en online platform.

Håber det er fyldestgørende.

 

Med venlig hilsen

Jesper

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Der er gået sport i at jorde folk der er på udkig efter partnere hehe :-)

Det er ærgeligt at nogle mennesker ikke kan skelne mellem de seriøse og useriøse opportunities.

Her har vi nemlig en bundseriøs trådstarter, det burde være klart for enhver.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)