Heej Allesammen Jeg har for noget tid siden investeret i webhotel og domæne ved surftown. Og siden har jeg forsøgt at gøre mig kære wordpress blog køreklar, men jeg er desværre ikke den største teknikker i verden, faktisk er jeg slet ikke teknisk overhovedet og der er derfor ikke rigtig noget der lykkedes for mig. Så jeg mangler virkelig hjælp fra en erfaren! Indtil videre her jeg: fået downlaod wordpress, og fået tilkoblet et ftp program, jeg har fået designet et tema på lubith.com og det er vidst det Nu er der så sket det (hviklet fik mig til at give op) at jeg var inde i kodesystemet for at ændre maksstørrelsen på billeder i blogposts, strykkede opdater fil, og bum, så var det hele blankt, og nu ved jeg ikke engang hvordan jeg kommer derind igen. Jeg håber virkelig at der er en der kan hjælpe mig. Jeg ønkser hjælp fra en erfaren, så min blog kan være færdig og let for mig at gå til efterfølgende. Jeg har en meget klar ide om hvordan det skal se ud og hvad den skal kunne, så der vil ikke være så meget snik snak omring det eller hvad man kan sige. Det ville klart være en fordel hvis vi kunne mødes 1:1, jeg kører gerne MVH Sissi Friedrichsen Sønderjylland |
Lader til at være en PHP-fejl. For at finde ud af hvad fejlen skyldes kan du følge denne vejl.:
http://surftown.dk/support/hvad-betyder-error-500-internal-server-error
Skriv hertil hvis jeg skal hjælpe med at få din blog i luften:
aarvik92@gmail.com
Bliver dog ikke gratis.