Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hlælp! Er du mester i wordpress?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej Allesammen

Jeg har for noget tid siden investeret i webhotel og domæne ved surftown. Og siden har jeg forsøgt at gøre mig kære wordpress blog køreklar, men jeg er desværre ikke den største teknikker i verden, faktisk er jeg slet ikke teknisk overhovedet og der er derfor ikke rigtig noget der lykkedes for mig. 

Så jeg mangler virkelig hjælp fra en erfaren! Indtil videre her jeg: fået downlaod wordpress, og fået tilkoblet et ftp program, jeg har fået designet et tema på lubith.com og det er vidst det

Nu er der så sket det (hviklet fik mig til at give op) at jeg var inde i kodesystemet for at ændre maksstørrelsen på billeder i blogposts, strykkede opdater fil, og bum, så var det hele blankt, og nu ved jeg ikke engang hvordan jeg kommer derind igen. 

Jeg håber virkelig at der er en der kan hjælpe mig.

Jeg ønkser hjælp fra en erfaren, så min blog kan være færdig og let for mig at gå til efterfølgende. Jeg har en meget klar ide om hvordan det skal se ud og hvad den skal kunne, så der vil ikke være så meget snik snak omring det eller hvad man kan sige. 

Det ville klart være en fordel hvis vi kunne mødes 1:1, jeg kører gerne

MVH

Sissi Friedrichsen

Sønderjylland

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 18:43

Lader til at være en PHP-fejl. For at finde ud af hvad fejlen skyldes kan du følge denne vejl.:
http://surftown.dk/support/hvad-betyder-error-500-internal-server-error

Skriv hertil hvis jeg skal hjælpe med at få din blog i luften:
aarvik92@gmail.com

Bliver dog ikke gratis. 

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 19:13

Hej Sissi

Måske du starter et for kompliceret sted?

I dit sted ville jeg slette installationen eller lave en ny i et andet underbibliotek. 

Prøv også at koble dig på WordPress' danske brugergruppe http://wp-danmark.dk/forum/, evt. køber/låner denne: http://www.libris.dk/produkt/WordPress.htm

Og så holde dig fra kodesystemet - i hvert fald i første omgang :-) og brug et af de mange standard-themes. Du kan udmærket laven en blog uden.

Held & lykke

/Marianne

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27

Hej,

Du kan bare skrive til mig så skal jeg nok hjælpe dig :D

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:31

Der er nogle themes, hvor man ikke kan lave ændringer i, så går de helt i sort. Det er lavet som en beskyttelse af themet, fordi de har nogle links, som du ikke må slette.

Mht. theme så er der en masse, der skal bare søges lidt. Det kan godt betale sig, at smide $20-$40 efter et theme, så der ikke er problemer med, at der skal være links og andet spændende som følger med.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:36

Jeg ville starte forfra, og næste gang du retter i en fil, så husk først at downloade den fil, som du vil rette i, så du er helt sikker på, at den er opdateret. Dernæst lav en kopi (backup) af filen - jeg plejer at lave en kopi, der hedder filnavn_backup.php, og så upload den redigerede fil.

php-filer er ganske nemme at rette i, men blot den mindste fejl kan lave rod i det. Dertil kommer, at der kan være andre faktorer, som man ikke er klar over, da php-filer kører på kryds og tværs, herunder css og meget andet.

I WordPress og andre CMS skal man i øvrigt passe på med ændringer i selve php-filerne, da det hele overskrives ved en opdatering.

Du er, så vidt jeg forstår, kommet ret langt, og hvis du starter forfra, så går det superhurtigt.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:49

Jeg mener der er 1-klik-install af Wordpress i Surftown så ingen grund til at rode med databaser og download.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40

Tak til alle der er kommet med hjælp!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)