Jeg kæmper som så mange andre at forbedre min virksomheds, Den Rene Bil, image for at fremtræde mere professionel og troværdig overfor vores kunder. På den baggrund er jeg nået til bekendelsen om at vores hjemmeside nok bør opdateres. Vores kunder bor typisk i Københavnsområdet og har en bil til +500.000 kr. Dette kunne være fedt hvis jeg kunne få noget god feedback på hvad der fungerer, hvad der fungerer knapt så godt og forslag til hvordan tingene ellers kunne se ud. Hvis du mener at du kunne være manden/damen til at lave den nye hjemmeside, må du også meget gerne give dig til kende, og beskrive hvordan du ville gribe opgaven an. Alt kritik er mere end velkommen, så bare drop filteret ;) Se min hjemmeside på www.denrenebil.dk |
Mismatch mellem dyre biler og billeder i dårlig opløsning - Brug billeder af hele biler, der skinner og er lækre.
Dit logo leder heller ikke tankerne hen på dyre biler.
Mere fokus på bestilling/kontakt - led kunden i retningen
Under referencer: Peogeut 607
Generel bør du sørge for basal SEO på siden - læs evt. nogle lite-bøger
Under erhvervsreferencer bør du bruge firmaernes logo - gerne have udtalelser eller skrive lidt om, hvad I har ordnet for dem (såfremt relevant).
Under services er der for mange menuer; Kunden skal læse for meget og selv vurdere, hvilken service de vil have. Gør det lettere for kunden, at sammenligne services.