Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny hjemmeside - feedback på nuværende

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Den Rene Bil Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg kæmper som så mange andre at forbedre min virksomheds, Den Rene Bil, image for at fremtræde mere professionel og troværdig overfor vores kunder. På den baggrund er jeg nået til bekendelsen om at vores hjemmeside nok bør opdateres.

Vores kunder bor typisk i Københavnsområdet og har en bil til +500.000 kr.

Dette kunne være fedt hvis jeg kunne få noget god feedback på hvad der fungerer, hvad der fungerer knapt så godt og forslag til hvordan tingene ellers kunne se ud.

Hvis du mener at du kunne være manden/damen til at lave den nye hjemmeside, må du også meget gerne give dig til kende, og beskrive hvordan du ville gribe opgaven an.

Alt kritik er mere end velkommen, så bare drop filteret ;)

Se min hjemmeside på www.denrenebil.dk
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:54

Mismatch mellem dyre biler og billeder i dårlig opløsning - Brug billeder af hele biler, der skinner og er lækre.

Dit logo leder heller ikke tankerne hen på dyre biler.

Mere fokus på bestilling/kontakt - led kunden i retningen

Under referencer: Peogeut 607

Generel bør du sørge for basal SEO på siden - læs evt. nogle lite-bøger

Under erhvervsreferencer bør du bruge firmaernes logo - gerne have udtalelser eller skrive lidt om, hvad I har ordnet for dem (såfremt relevant).

Under services er der for mange menuer; Kunden skal læse for meget og selv vurdere, hvilken service de vil have. Gør det lettere for kunden, at sammenligne services. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:07

cvr nummer på firma profilen og i fodnoten på hele siden det gør siden mere troværdig

næsten alle titlerne til google er ens den rene bil , lav alle samme unikke det kan betyde en del for seo på siden og husk der laves op til 70 tegn der vises på google

social medier der er især facebook vigtig og google plus er på vej så de 2 medier ville jeg sætte på siden

siden er ikke lavet i seo venlig url hos jer det sådan her http://www.denrenebil.dk/default.asp?pid=64 optimale i seo er det sådan her http://www.denrenebil.dk/firma-profil

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 00:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PawB:
Dette kunne være fedt hvis jeg kunne få noget god feedback på hvad der fungerer, hvad der fungerer knapt så godt og forslag til hvordan tingene ellers kunne se ud.

For nu at sige det, de andre er for høflige til at sige:

Intet fungerer.

Siden er grim, uoverskuelig, ulogisk opbygget, fuld af stavefejl, beskriver ikke produktet og virker utroværdig, kontaktformularen er for viderekomne, priserne er uigennemskuelige osv. osv. Det var måske lige gået, hvis I skovlede sne, men I vil altså have 700 kr. og nøglerne til deres luksus-slæder ud af kunderne.

Brug de fornødne penge på at få lavet en ordentlig side fra scratch, hvor I fokuserer på SEO og konverteringer. Med jeres priser er den tjent hjem på få måneder.

All that aside: Godt koncept! Jeg er sikker på, I kan vælte jer i kunder med den rigtige side og den rigtige markedsføring. Lidt ros skal der trods alt være plads til ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Den Rene Bil Skrevet kl. 00:25
Tak for de gode tilbagevendelser. Råt og usødet er lige hvad jeg efterlyste :)
Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 09:09

Jakob Bank:

For nu at sige det, de andre er for høflige til at sige:

Intet fungerer.

Jeg er helt enig i Jakobs kritik af siden. Hvis I skal have nøglerne til dyre biler, så skal I virke som om I har styr på skidtet. Og det indtryk starter gerne ved hjemmesiden. I har alt for mange ting, der ikke fungerer, seo'en er væk (I vil vel gerne findes) og så er der alt for meget information.

En forside, der fortæller om det unikke ved jeres koncept (for ideen er sgu god nok), referenceside/galleriside (hvor man ikke skal scrolle 100 m. ned ad siden for at finde det linkede billede), pris-/ydelsesoversigt og en god kontaktformular. Det er nogenlunde, hvad der skal til i mine øjne.

Og I er velkomne til at sende en mail for tilbud... så'n en side behøver ikke koste alverden :)

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)