Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad soren er der galt??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har for noget tid siden købt domænet FiveGigg.com med et webhotel. Jeg har nu før weekenden købt domænet LadyLegs.dk på samme webhotel, men skal have helt andet indhold på end der er på FiveGigg.com .. Jeg kan dog ikke heelt finde ud af om jeg kan bruge UnoEuro's 1-ClickInstaller til at downloade Concrete5 til LadyLegs.dk, så har derfor selv downloadet det ned som zipmappe og overførst det til en anden mappe, som jeg har fået LadyLegs til at pege på..

Nu får man dog en fejl besked når man går ind på domænet, er det nogen der ved hvordan dette løses??

De bedste hilsner

Marco Poul

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 20:12
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 20:12

Kan du fortælle lidt om hvilken fejl meddelelse det er du får? Det gør det lidt nemmere for os at finde problemet. ;-)

(Jens Lyn var hurtigst på tråden.)

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 20:34

Jeg fik lige nærlæst din besked... Du skriver, at du har downloadet, zippet og uploadet filerne igen... Du skal lige have rettet i din config fil, da stierne ikke passer mere.

Kig i din config/site.php fil, der skulle gerne være nogle paths som formentlig skal ændres.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 19:40

Hold da et være kaos.. Jeg endte med at måtte slette det hele, installere Concrete5 på Fivegigg.com og overfører alle artikler (Det er i tilfælde som dette, at man er glad for back-ups!)

Og derefter installere Wordpress på LadyLegs.dk ..

Nu virker det hele - Fivegigg.com er oppe og kører igen og nu med min første betalte reklame, det er sørme lækkert at få tjent sine første håndøre! :o)

Jeg takker for Jeres tid!

/Marco Poul

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)