Jeg vil gerne opsætte min NAS (Synology DS211J) så kunder og partnere kan uploade filer til den via FTP. Jeg har prøvet at følge Synologys egen guide (http://www.synology.com/tutorials/how_to_internet.php?lang=dan), men jeg forstår det simpelthen ikke.
Jeg når til punk 2.2 hvor jeg skal konfigurere min router. Men den er ikke på listen og så er det at det går galt for mig.
Måske kunne du fortælle hvilken router model du så har.
En nemmere løsning kunne dog være at ringe til din internetudbuder som måske vil være dig behjælpelig.
Jeg har ihvertfald kendskab til op til flere danske DSL udbydere med en kundeservice ansat til bl.a. at hjælpe sine kunder med at forwarde porte til lokalt udstyr :-)
ja gå ind på 192.168.0.1 og prøv admin som bruger og password som kode ellers dit kundenummer til yousee.
så laver du bare en portforward til de ftp porte din nas server bruger. jeg har selv en synology som jeg bruger til test og min private hjemme side og det funger super godt.
ja gå ind på 192.168.0.1 og prøv admin som bruger og password som kode ellers dit kundenummer til yousee.
så laver du bare en portforward til de ftp porte din nas server bruger. jeg har selv en synology som jeg bruger til test og min private hjemme side og det funger super godt.