Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chat/webcam funktion på hjemmeside ønskes.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Har brug for at få lavet en
chat/webcam funktion til en hjemmeside. Funktionen skal både kunne
bruges gratis og ved at betale (hermed skal man omstilles til et
"sikret" område). Selve chat/webcam funktionen skal være en integreret
del af siden ikke fremstår som noget seperat! Er du den der kan klare
en sådan opgave må du gerne sende mig et prisoverslag og nogle få ord
om dig selv på en PM.
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:33
Hej.

Jeg har et firma der tilbyder den slags løsninger, dog minus video.
Læs mere her: www.basechat.com  - og kontakt mig gerne for mere info.

Med venlig hilsen Anders

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:08
Uden video er det på ingen måde en svær opgave, så kan jeg også løse det i søvne.

Fyren beder om en Mercedes og du siger "Det kan jeg skaffe, det er dog kun en lada!" Det holder ikke helt vel? :)

Du skal have fat i en flashserver for at lave det her, hvis det er noget du er intresseret i skal du være velkommen til at kontakte med. Vi kan lave det med video som du efterspørger :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:58
Nu ved jeg ikke hvilken prisklasse du vil have din løsning i, men hvis du ikke vil ud og investere en masse penge i din egen flash-server, og stadig gerne vil hoste den webcam-chat, så har Boonex gruppen lavet en løsning der hedder Ray, som kører på en gratis Red5 flash-server.
http://www.boonex.com/products/ray/

Et minus ved dette er dog at det ikke er special-udviklet til dit system, til gengæld er det ikke særlig dyrt, og kan sagtens tilrettes.
Det skal dog lige siges at da det er billigt, er det hellerikke vildt nemt at få til at virke; jeg kæmper pt. med at få produktet til at virke på en anden kundes side, men så snart jeg har fundet ud af hvad det er der driller lidt, burde det være ret ligetil.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:35
Hej

Jeg har brug for at vide, hvorvidt det er en chat/webcam funktion til et community eller det er meningen, at der skal sidde salgspersonale bag og assistere besøgende på hjemmesiden.

Vi kan klare løsninger indenfor live support via chat, VoIP (click-to-call), men det er primært rettet mod kundeservice via Internettet og ikke så meget community baseret.

Tilmeldt 18. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:30

kan du finne en hjemme side jeg kan købe vis jeg skal i gang vil du ik finne en hjemmme side vor der chat med eller man kan lave det på er 11 år med er gid til sådan noget

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:43

Hej

Ville meget gerne vide om du har fundet ud af hvordan det er bonnex haløjse virker, har prøvet at hente filerne hjem, og hvad gør jeg nu ????

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)