Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale en dygtig designer af headerbanner?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Juul:
Ja det er et flot banner, jeg brugte nu ikke meget tid på de,t da jeg allerede havde denne som skabelon

Jeg har nu heller ikke brugt mange minutter på banneret, selvom jeg aldrig bruger skabelon. Bannere er jo ikke raketvidenskab, men mere spørgsmål om teknikker, købmandsskab og ikke mindst smag mht. design.

Juul:
Jeg læste i en anden tråd, at det er en ny iværksætter uden den store erfaring og med et lav budget, så i god Amino ånd, så lad os hjælpe en ny, måske kan hun / han få noget inspiration og selv lave noget som er OK.

Vi skal jo hjælpe så meget som man kan overskue, så længe der mærkes en vilje og vedvarende gå-på-mod hos de unge - synes jeg...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:18

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Takker - men var nu ikke det store kunststykke... :$

Måske ikke, men af noget der lige hurtigt er flettet sammen på et par minutter, syntes jeg det ser super godt ud.

Jeg ville nok have brugt timer på at lave noget der overhovedet ikke kommer i nærheden af det alligevel.

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:41

Tusind tak for jeres velvilje, hjælpsomhed osv.

Jeg er virkelig glad og glæder mig til at vise jer resultatet.

Mange hilsner Jeanne, UngPassion.dk

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:04

Hej Brian.

Tusind tak, jeg er meget taknemmelig for at du og andre Amino's er så hjælpsomme.

Mange hilsner, Jeanne UngPassion.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14

Koludabyg:

Takker - men var nu ikke det store kunststykke... :$

Måske ikke, men af noget der lige hurtigt er flettet sammen på et par minutter, syntes jeg det ser super godt ud.

Jeg ville nok have brugt timer på at lave noget der overhovedet ikke kommer i nærheden af det alligevel.

Tak igen. Men arbejder jo også med lignende ting hver eneste dag, året rundt. Til almen orientering er det i øvrigt monteret i Adobe Illustrator

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 18:53

Jeg har nu heller ikke brugt mange minutter på banneret, selvom jeg aldrig bruger skabelon. Bannere er jo ikke raketvidenskab, men mere spørgsmål om teknikker, købmandsskab og ikke mindst smag mht. design

Jeg laver skabelonerne og havde lige brugt dette, da en af vennerne spurgte om jeg kunne lave et nyt collage cover billede til FB, så har bare tilføje noget tekst, men tænkte at det måske kunne bruges som inspiration, da jeg læste det som at Norr ikke havde en "færdig" idé til et banner.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)