Ja det er et flot banner, jeg brugte nu ikke meget tid på de,t da jeg allerede havde denne som skabelon
Jeg har nu heller ikke brugt mange minutter på banneret, selvom jeg aldrig bruger skabelon. Bannere er jo ikke raketvidenskab, men mere spørgsmål om teknikker, købmandsskab og ikke mindst smag mht. design.
Juul:
Jeg læste i en anden tråd, at det er en ny iværksætter uden den store erfaring og med et lav budget, så i god Amino ånd, så lad os hjælpe en ny, måske kan hun / han få noget inspiration og selv lave noget som er OK.
Vi skal jo hjælpe så meget som man kan overskue, så længe der mærkes en vilje og vedvarende gå-på-mod hos de unge - synes jeg...
Jeg har nu heller ikke brugt mange minutter på banneret, selvom jeg aldrig bruger skabelon. Bannere er jo ikke raketvidenskab, men mere spørgsmål om teknikker, købmandsskab og ikke mindst smag mht. design
Jeg laver skabelonerne og havde lige brugt dette, da en af vennerne spurgte om jeg kunne lave et nyt collage cover billede til FB, så har bare tilføje noget tekst, men tænkte at det måske kunne bruges som inspiration, da jeg læste det som at Norr ikke havde en "færdig" idé til et banner.