Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Supertilbud til aminos brugere - SEO og linkbuilding

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

SERPNAME:

Opti-web.dk | Henning:

Nej det er min politik ikke at bruge vores kunders referencer i reklame for os selv på Amino.

Okay sjovt politik..

Det er ganske almindeligt i SEO-branchen. De fleste tekniker ligger lige omkring grænsen for hvad Google tillader, da Google jo generelt er imod manipulation af rankings (sådan meget firkantet sagt). Derudover er der nogle mennesker der ikke kan klare at andre laver SEO og de bryder sig heller ikke om de kunder der får det lavet, derfor er det ganske almindeligt at gå lidt stille med dørene indenfor denne branche. Jeg ønsker ligesom Henning heller ikke at bruge SEO-referencer som reklame, og jeg synes det er en fin politik Henning kører her.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:26
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Thomas Frost:
Det er ganske almindeligt i SEO-branchen

Nu ikke det jeg oplever i seo bancen. Selv demib, rosenstand, men de aner jo heller ikke hvad de laver. Men det er jo op til jer selv. Forsat god dag.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:37

SERPNAME:
Nu ikke det jeg oplever i seo bancen. Selv demib, rosenstand, men de aner jo heller ikke hvad de laver. Men det er jo op til jer selv. Forsat god dag.

?????? Der er en kæmpe forskel på at bruge en reference på ens egen webside som man har fået lov til af kunden og så bruge den i et godt tilbud. Jeg behøver ikke at promovere mine kunders websider i til min fordel på den måde, det er bare for dem der har for lidt at lave. Husk på hvergang en kunde har 1 dårlig oplevelse så skal der 10 gode til at rette den op, hvis ikke tallet er større.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Frost:

SERPNAME:

Opti-web.dk | Henning:

Nej det er min politik ikke at bruge vores kunders referencer i reklame for os selv på Amino.

Okay sjovt politik..

Det er ganske almindeligt i SEO-branchen. De fleste tekniker ligger lige omkring grænsen for hvad Google tillader, da Google jo generelt er imod manipulation af rankings (sådan meget firkantet sagt). Derudover er der nogle mennesker der ikke kan klare at andre laver SEO og de bryder sig heller ikke om de kunder der får det lavet, derfor er det ganske almindeligt at gå lidt stille med dørene indenfor denne branche. Jeg ønsker ligesom Henning heller ikke at bruge SEO-referencer som reklame, og jeg synes det er en fin politik Henning kører her.

Helt enig med Thomas.

Og selvom du følger googles retningslinier til punkt og prikke og udarbejder et fedt stykke målrettet indhold, som det lykkes dig at friste chefbibliotekaren fra bibliotekarernes landsforening at linke til fra foreningens hjemmeside, er det ikke sikkert at det er en god idé at fortælle offentligt, at det var en vellykket linkbuilding strategi. Chefbibliotekaren kunne sagtens tage den slags ilde op.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SERPNAME:

Thomas Frost:
Det er ganske almindeligt i SEO-branchen

Det kommer meget an på hvilke kunder det er og hvad man laver for dem. Jeg ved ikke hvor du har fra at Rosenstand og DeMib ikke aner hvad de laver, det er ikke noget jeg har udtalt, det kan så være din holdning.

Selvom der er nogen der har nogle åbne referencer er det stadig ret almindeligt at gå lidt stille med dørene hos de kunder man f.eks. laver linkbuilding for, hvorimod de kunder man blot laver analyse og hjælper med elitelinks er noget andet.

Rosenstand har vel ca 50 eller 100 gange så mange kunder som han viser på siden, så han viser kun et mikroskopisk udsnit af dem han har haft igennem systemet de seneste 11 år. Så han kører faktisk procentuelt meget low-key, hvilket bestemt er fornuftigt.

Du skal heller ikke regne med DeMib viser de kunder hvor han bevisligt er gået over stregen i forhold til Google.

Hvorom alting er, så er det ganske almindeligt at gå lidt stille med dørene i mange tilfælde, også får de helt store på markedet. Du kan så være helt uenig fordi der er nogle der viser nogle ganske få af deres mange kunder, men det er op til dig.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:46

Synes også det lyder fair, for mig lyder det bare underligt eftersom jeg ser folk der gerne lufter sine referencer.. Så lærte jeg også noget nyt i dag :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:22

Det er jo op til den enkelte da vedkommende selv skal stå til ansvar

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)